Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Moet nog 2 maanden wachten..
melisjuh schreef:hmm![]()
ik bedoel met pony merrie tja maakt ne echt uit.
ik wou mijn merrie van 1.45 misschien met ene hengst van 1.70 laten dekken maar ik weetniet of dat wel zon goed idee is...
Gitta1977 schreef:Volkomen offtopic @ Leonoor:
Zal best een leuke site zijn van die hengst maar je kunt er met goed fatsoen niet naar kijken door de honderden pop-ups...
Ik ga nog geen geld in een site steken als ik nog niet 100% zeker weet dat hij goedgekeurd is. Dat snap je vast ook wel. Leonoor schreef:Bij mijn eigen hengst weiger ik merries onder de 145, in verband met het hoogteverschil. Baggio zelf is 1.65 en groeit denk ik nog een beetje door.
Sammie schreef:Leonoor schreef:Bij mijn eigen hengst weiger ik merries onder de 145, in verband met het hoogteverschil. Baggio zelf is 1.65 en groeit denk ik nog een beetje door.
Wat is dit trouwens voor een rare 'regel'?
Daarnaast hoe wil je gaan controleren of het de eerste keer is of niet, daar kunnen ze heel makkelijk over liegen. 

) maar de vader was een paard van 1,62M ptiteblue schreef:mama is welsh, 1m46.
papa is bwp.
veulen is ondertussen bijna 1 jaar, en is al zo groot al mama!
Leonoor schreef:Sammie, dat van die onderzoeken weet ik. Maar ik wil gewoon geen risico's nemen.
En daarbij komt ook nog dat ik graag een beetje in het type van mijn hengst wil blijven. We hebben het over tinkers he. Zo zijn er genoeg hengsten van zijn type met een maatje kleiner.
Ik ben geen commerciele hengstenhouder, dus heb ik gekozen voor die regel.
Nee, van die 1e keer kan ik niet controleren. Niet altijd tenminste.
Citaat:Als je graag met min of meer fokdoelen wilt gaan fokken, waarom dan met een niet goedgekeurde hengst?
Je doet er immers het ras niet veel goeds mee......