31/03 komen ze men nieuwe paard brengen en nu vroeg ik me af hoe het juist zit met de papieren? Wat moet ik allemaal doen om de merrie op mijn naam te zetten? En wat moeten de huidige eigenaars doen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). En voor vragen even bellen! pinda_timo__ schreef:Je moet eerst lid worden van het KWPN en dan kunnen ze je pas overschrijven als nieuwe eigenaar (ik heb het net moeten doen heb ook net een nieuwe KWPN=D)
aerdenhout1 schreef:Dat is ook niet waar. Die van mij staat zelfs nog op de vorige eigenaar van diegene waar ik dr van heb gekocht en ik start al weer 2 jaar. Het is idd verplicht op je paspoort wel op de juiste naam te zetten, maar dat je anders niet mag starten is onzin. Want sommige paspoorten zijn door het kwpn uitgegeven anderen door het (k)nhs.Je paspoort moet je wel over schrijven anders kan je niet starten.

ptiteblue schreef:en ik wil ook geen ldgeld van 85 euros betalen om gewoon een stikker te krijgen! lol!

Sammie schreef:Dan kán het misschien te maken hebben met die naamsverandering, ( al lijkt me dat ook erg sterk) maar bij paard op naam laten stellen MOET je (tegenwoordig) lid worden en dus minimaal €75 betalen. Zie voor tarieven www.kwpn.nl