[TI] Kijk je in de Battie...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowan17

Kijk je in de Battie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 21:54

...zie je daar je paard staan. Dat hadden we dus echt niet verwacht! Maar wel schattig onze Luna in het blad Ze staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:59

O ik heb de Battie nog niet. We slapen nu bij mijn schoonmoeder zodat we op onze drachtige Magic kunnen letten. Ben heel benieuwt wat er deze keer allemaal voor leuks in staat.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:00

is dat die tinker met deken tot aan oksels in de sneeuw????

* heb je de mijnus ook al gezien *

Die ene met zwarte achtergrond en witte letters.. en rechts zon paard met meisje er op

Bonte

Re: Kijk je in de Battie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:04

Hebben jullie de voorpagina gezien . Ik ben zo trots op die foto, als is het mijn paard niet

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:07

rowan17 schreef:
...zie je daar je paard staan. Dat hadden we dus echt niet verwacht! Maar wel schattig onze Luna in het blad Ze staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd

Dat had ik nou ook

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:15

Bonte schreef:
Hebben jullie de voorpagina gezien . Ik ben zo trots op die foto, als is het mijn paard niet

Dat kan ik me voorstellen, het lijkt me geweldig als een foto de cover zou halen!!

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:24

De Battie is weer helemaal TOP. Leuke en leerzame artikelen weer en ohhhhhh kleine Kieran met foto en verhaal....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:25

rowan17, stond jouw Luna ook niet in zo'n kerstbal afgelopen december?

Ik zal de Battie morgen wel ontvangen...

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:46

rowan17 schreef:

Je sloerie staat er anders mooi op in de sneeuw!!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 00:08

waren weer leuke sneeuw foto's deze keer
het bald zelf vodn ik deze keer minder intressant, de hengsten keuring was wel erg leuk om te lezen,mooie hengsten ook
maar.. ik weet het niet... vond het blad vroeger leuker op de een of andere manier?

MelanieS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:28

lowara schreef:
maar.. ik weet het niet... vond het blad vroeger leuker op de een of andere manier?

Mwah!! Fraaaaaai is dat, net nu er bijdragen van mij in staan! Jee, 't zal daar toch niet aan liggen?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:54

Die toch in Den Helder lijkt me wel heel erg leuk met meer dan 200 paarden..... Maar t'is wel weer een roteind rijden......
Wie gaan daar mee doen?

abby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:56

Kijk je in de Battie... zit er een pin-up bij van 'mijn' Abaigeál! Foto is gemaakt door Tricky1 (haar huidige baasje) trouwens.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:57

abby schreef:
Kijk je in de Battie... zit er een pin-up bij van 'mijn' Abaigeál! Foto is gemaakt door Tricky1 (haar huidige baasje) trouwens.

ja en weer een stuk van jou en Meagan !

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:04

Indezz schreef:
Die toch in Den Helder lijkt me wel heel erg leuk met meer dan 200 paarden..... Maar t'is wel weer een roteind rijden......
Wie gaan daar mee doen?

heb ik gemist, staat dat in de battie?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:45

lowara schreef:
de hengsten keuring was wel erg leuk om te lezen,mooie hengsten ook

Ditmaal overigens niet van mijn hand, wegens miscommunicatie binnen de redactie

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:08

Snow Jij hebt wel dat mooie stukje over Braveheart geschreven en de foto geregeld

Pellie: kijk even bij de agenda

Lowara, niet zo vaag graag. Wat vond je vroeger leuker dan, wat kan er verbeterd etc.

Melanie, Wel jammer dat dezelfde foto van Kieran 2 keer geplaatst is, ik had nog een andere van je site geplukt maar die is op de een of andere manier niet verwerkt

Mamauba staat er zelfs 2 keer in

Rowan17, leuke verrassing dus!

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:22

Cayuesjuhh schreef
Citaat:
abby schreef:

ja en weer een stuk van jou en Meagan !

Ja, maar dat is eigenlijk meer een vaste rubriek... Was deze keer veel trotser op 'mijn' kind. Ze treedt al aardig in de hoefsporen van mams door zo pontificaal in blaadjes afgebeeld te worden!

rowan17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 11:19

snowdon schreef:
rowan17, stond jouw Luna ook niet in zo'n kerstbal afgelopen december?

Ik zal de Battie morgen wel ontvangen...

Ja kopt, toen was k al trots op dr, en nu helemaal

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 11:20

MelanieS schreef:
rowan17 schreef:

Je sloerie staat er anders mooi op in de sneeuw!!

Haha dankje! Onze sloerie staat er idd mooi op

Indezz schreef:
Wie gaan daar mee doen?

Ik doe daar misschien wel aan mee, uiteraard met onze sloerie en misschien gaat Sil ook wel mee.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:12

Ik heb de Battie toch al wel binnen gehad, gisteren! Onoplettende moeder had het al weggestopt tussen de kranten....

Stond toch weer wat nieuws in voor mij: Ik wist niet dat Araghon niet eens is op komen dagen bij de sperma-keuring....

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:28

snowdon schreef:
Stond toch weer wat nieuws in voor mij: Ik wist niet dat Araghon niet eens is op komen dagen bij de sperma-keuring....

ik ook niet

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:28

Vasthi schreef:

Lowara, niet zo vaag graag. Wat vond je vroeger leuker dan, wat kan er verbeterd etc.

ik heb werkelijk geen idee wat er verbeterd zou moeten worden. vroeger keek ik altijd echt uit naar het blad en las ik elke pagina.
nu kijk ik hem vluchtig door en dat is het wel.. zeker geen negatief oordeel voor jullie werk hoor! het is natuurlijk erg moeilijk om iedereen tevreden te houden.
wat ik bijvoorbeeld mis zijn ehm.. wat ideetjes gewoon

* elke uitgave een stuk over een bepaald onderdeel wat je met de Tinker kan doen.
Dus ene keer 2 tinker eigenaren over het mennen, andere keer 2 tinker eigenaren over dressuren met hun tinker etc etc.

* wedstrijdverslagen hoe men het op concours heeft gedaan. ) laat iemand aan het woord wat die zoal bereikt heeft op concours met de Tinker en hoe men dit heeft gedaan.

* op bezoek bij een dekhengst. laat een verslaggever op ebzoek gaan bij elke keer een andere dekhengst. hoe is hij, wat is zijn sterke kant en wat juist weer wat minder?
een beetje extra informatie zou ikzelf echt leuk vinden omdat je bij het uitzoeken van een hengst alleen het verhaal viavia hoort hoe dat beestje is.

beetje zulke dingen mis ik. maar goed, wederom... het is smaakgebonden, dus kan heel goed zijn dat een ander het blad dan weer laat liggen

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:35

snowdon schreef:
Ik heb de Battie toch al wel binnen gehad, gisteren! Onoplettende moeder had het al weggestopt tussen de kranten....

Verkocht naar Frankrijk

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:38

wist ik ook niet eigelijk