Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die van mij gaat het hardst als je er net op zit (als je hem toestaat te lopen zoals hij dat wil... hij blijft in principe gewoon braaf bij je als je dat van hem vraagt
)... en na 20 minuten heeft hij eindelijk een normaal tempo aangenomen 
Christah schreef:Uhh, die van mij is blijkbaar een uitzondering
Zodra hij warmgelopen is begint de mijne juist te kalmeren en heeft hij in de gate dat het ook op een normaal tempo kan
Achja Die van mij gaat het hardst als je er net op zit (als je hem toestaat te lopen zoals hij dat wil... hij blijft in principe gewoon braaf bij je als je dat van hem vraagt )... en na 20 minuten heeft hij eindelijk een normaal tempo aangenomen
Haha. Gek paard
TinkerRyan schreef:Christah schreef:Uhh, die van mij is blijkbaar een uitzondering
Zodra hij warmgelopen is begint de mijne juist te kalmeren en heeft hij in de gate dat het ook op een normaal tempo kan
Achja Die van mij gaat het hardst als je er net op zit (als je hem toestaat te lopen zoals hij dat wil... hij blijft in principe gewoon braaf bij je als je dat van hem vraagt )... en na 20 minuten heeft hij eindelijk een normaal tempo aangenomen
Haha. Gek paard
Er is wel een verschil tussen hard lopen en soepel lopen.

en kun je op zich prima meteen met hem wegrijden. En kan hij ook nog best lekker lopen.
Tuurlijk loopt hij na een half uur beter dan aan het begin
Christah schreef:Welk paard loopt nu meteen heerlijk soepel, en daarna niet meer