Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is idd hoog zeg! Citaat:Florencio scoort uitstekend
De wereldkampioen in Verden, Florencio (v. Weltmeyer), overtrof in de Young Stallion Dressage de andere wereldkampioen Damon Hill. Onder Hans Peter Minderhout behaalde Florencio een score van maar liefst 95.00%. Ingrid Klimke en Damon Hill plaatsten zich als tweede met een percentage van 84.00%. De derde plaats was voor Wanthano II (v. Wolkentanz), gereden door Antonia Schultz.
De finale van de Young Stallion Dressage vindt plaats op zondag, de slotdag van Zwolle International.
info@zwolleinternational.nl
www.zwolleinternational.nl
Tulandro schreef:Het was zo verschrikkelijk geweldig! Florencio is echt een geweldig paard, ik heb er gewoon geen woorden voor. Hij liep heerlijk, constant oortjes naar voren koppie erop, en WOW wat een gangen!
En de merrie van Edward gal, die sister nog wat... die was ook geweldig. Maar florencio steeg echt met kop en schouders boven iedereen uit.

Ulissa schreef:Dat is gemiddeld een 9,5 of ben ik nou gek. Kan toch niet
Bettine schreef:Hoe kan Sumaril nou 71% scoren?
Heb hem vorige week gezien, maar was er nou niet bepaald weg van (om het maar heel erg zwak uit te drukken...)
Desire schreef:Bettine schreef:Hoe kan Sumaril nou 71% scoren?
Heb hem vorige week gezien, maar was er nou niet bepaald weg van (om het maar heel erg zwak uit te drukken...)
Tja, ik ben er ook niet weg van, vind het net een pony, maar dat is persoonlijk natuurlijk

greetje schreef:.........en de veulens vertoonden rittigkeit

Fokker79 schreef:greetje schreef:.........en de veulens vertoonden rittigkeit
hanneliesje schreef:Vandaag heeft Florencio weer laten zien hoe het hoort en is als kampioen gehuldigd met een verschil van 13 % met Damon Hill en Ingrid Klimke.
Het publiek ging uit zijn dak.