vraag me af wat voor karakters die doorfokt, en wat jullie ermee doen (sport ofzo) en of je miss wat foto's kan plaatsen.
Viva la Bemm in training (galop)

Draf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

WowAmigo schreef:Babs hier op Bokt heeft een Royal Dance merrie! Fijn, heeel braaf paard, direct winstpunten op haar eerste wedstrijden.

WowAmigo schreef:Babs, de moedersnaam vermeld je meestal niet in de afstamming hoor (en volgens mij staat V. voor "Vader"...)
Sorry. Effe bijdehand doen...
r0dY schreef:Wat leuk... kom ik mijn foto ook weer eens tegen!!
huh![]()
heb jij de bovenste foto gemaakt bij GW??

Tha_Niekje schreef:r0dY schreef:Wat leuk... kom ik mijn foto ook weer eens tegen!!
huh![]()
heb jij de bovenste foto gemaakt bij GW??
Ghehe, ja ik ben toen een dagje mee geweest met Jitske (die daar stage loopt) en toen foto's gemaakt
wel leuk zeg r0dY schreef:Tha_Niekje schreef:Ghehe, ja ik ben toen een dagje mee geweest met Jitske (die daar stage loopt) en toen foto's gemaakt
ohh ben jij dat??![]()
hahahaah ik loop samen met jitske stage.........![]()
wel leuk zeg
Dees schreef:Vagebont = Royal Dance x Amethist x Amor.
Heel prima peerd - gouden karakter, hele krachtige beweging in alle 3 gangen. Niet te koop
). Ik had het topic over dat longeren even gemist, maar dat ziet er mooi uit.... Wat een lekker ding is het toch ! Ben je inmiddels al verder met hem ?
Netje schreef:Ben je inmiddels al verder met hem ?
Hoe groot is hij inmiddels; hij lijkt nl. wel wat groter dan Unique ?