vermoeden dat de oorzaak van haar opgezette buik wel eens een heel andere reden zou kunnen hebben.En inderdaad de eigenaresse belde om te vertellen dat haar paard binnen nu en 2 weken de moeder zou worden van een veulen
Ik bood meteen aan het veulen over te nemen tegen alle kosten en nog wat meer maar gelukkig is zij ,en zijn haar kinderen ,er hartstikke blij mee omdat de enige man met alles er nog aan onze ,nu bijna ,3 jarige hengst was in die tijd.Het gekke is dat ik 8 maanden geleden bij een helderziende geweest ben die mij vetelde dat er een veulen zou komen aankomend jaar.Omdat ik alle merrie's nog hengstig had gezien tot de tijd dat de kerel uit de groep ging,verklaarde ik haar voor gek.Ze heeft dus wel gelijk.
Dus binnen nu en 14 dagen wordt FlairS oma
De boosdoener:

De donkerbruine
Ragazzo: V Rubiquil,M FlairS vvdm Whinny JacksonVolgens de eigenaresse van de merrie had ze het slechter kunnen treffen.....
(eigen woorden)

en nu wordt hij zelf papa

Ze wil het veulen namelijk laten opnemen in het hulpveulenboek en daar moet DNA voor worden onderzocht e. d. en of wij daar dan aan mee willen/moeten gaan betalen
Ik heb haar weer aangeboden het veulen te kopen tegen de door haar gemaakte kosten en ,,het gebruik,,van haar merrie maar dat is dus ook de bedoeling niet.Ik had het al een beetje verwacht dat ze,na goed gesprek met anderen,met de vraag zou komen over geld dus was een beetje voorbereid....