Heeft er iemand leuke arabierenkruisingen?
Willen jullie er wat over vertellen (karakter, dressuur, springen,..)?
Ik zou er graag enkele foto's van zien, ik ben namelijk op zoek naar een arabier of kruising
Doei!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

we waren op zoek naar een paard, ze stond op het internet
Ik vond het ook een echte lieverd, ze was geschoren toen wij kwamen kijken
Ik denk zelf dat ik nog foto's van haar op de cp heb staan!
* 

Shaan_Zayn schreef:SymO: Wauw wat een mooierd!!!![]()
Hoe groot is hij als ik vragen mag?
echt een parel van een paardje!!
) en heel hard renne!

. Hij is al 27 jaar en heeft vroeger Z-dressuur gelopen en hij kon voorheen ook erg goed springen, hij vond dat erg leuk maar de laatste tijd doe ik het niet meer omdat hij het op de een of andere manier niet zo leuk meer vind. Hij weigert vaak dus dat is voor mij een boodschap om te stoppen ermee, ik denk dat het neerkomen soms een beetje pijn doet aan zijn benen ofzo. Eigenlijk rijd ik alleen nog maar lekker buiten met hem, ik merk ook aan hem dat hij dat veel leuker vind dan in de bak. Dat kan ik me ook best voorstellen na 27 jaar dezelfde rondjes 

*lol*
is soms wel beetje freaky dat blauw oog hoor haha, maar vind het zelf ook wel erg leuk!
Echt gaaf!

Marijkjuh schreef:Het schijnt dat er in m'n appie ook arabierenbloed zit. Zien jullie het ?
ik zie het niet hoor
niet zo veel maja
[i/] o0geesje0o schreef:Marijkjuh schreef:Het schijnt dat er in m'n appie ook arabierenbloed zit. Zien jullie het ?
ik zie het niet hoor
wat is haar afstammeling? zoalsin chewano en oleander zit ook arabier