Welke hengst zou het beste passen??? (een andere hengst als deze 2 mag ook voorgesteld worden
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ART_UMA schreef:zag pas later dat de merrie van flemmingh was, vallen deze afTuschinski of United
KWPN_FAN schreef:...het achterbeen is ook belangrijk....
ART_UMA schreef:gribaldi
MissHIS schreef:KWPN_FAN schreef:...het achterbeen is ook belangrijk....ART_UMA schreef:gribaldi
Art_uma, hoe kom je toch aan dat positieve beeld van Gribaldi?

. Ten eerste ben je met met een Jazz de zoveelste.. niet dta dat egr is, want als het een echte goede is maakt dat niet uit. En verder vind ik Jazz niet 'het' echt hebben, het is meer de reclame dat het die hengst maakt dan dat ie werkelijk is.
.
KWPN_FAN schreef:we willen onze 3jr Flemmingh merrie dit jaar laten dekken en zitten te twijfelen tussen Houston of Jazz. Ik weet dat deze hengsten qua karakter niet de makkelijkste zijn, maar de merrie is zelf superbraaf en makkelijk dus dat lijkt me niet zo'n probleem. Verder is de merrie erg groot, 1,75m, en is langgelijnd. Dit zou imo weer iets sterker en compacter mogen, ook het hoofd zou iets chiquer mogen, het achterbeen is ook belangrijk....
Welke hengst zou het beste passen??? (een andere hengst als deze 2 mag ook voorgesteld worden)

KWPN_FAN schreef:@ Ingrid, sandreo is geen optie omdat daar ook flemmingh inzit
bedankt voor jullie reacties! Houston spreekt me op het moment ook nog het meeste aan
ART_UMA schreef:Iets compacter gaat denk ik meer richting Houston, die heeft wel de kans op wat verkleinen maar lijkt me gezien het formaat niet erg.

, maar ook een heeeele brave Jazz trouwens
(Goede, eerlijke opvoeding doet veel)

Yvonnelind schreef:Houston, en zo duur is hij niet eens als je nagaat dat hij keur is nu!!
Kijk maar even op deze paginna: http://www.riekusveninga.nl/
Zoals jij de merrie beschrijft, dan zou ik voor hem gaan en wij hebben een heeeele brave hoor, maar ook een heeeele brave Jazz trouwens
(Goede, eerlijke opvoeding doet veel)
. Ik wel.
Dees schreef:Houston - krijg je een heel deftig en sterk bewegend veulentje van. Als je merrie een echte Flemmingh is, kan Houston ook sterk verbeteren op de bovenlijn.
Houston geeft ook gezond beenwerk.