Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Angelo schreef:afgelopen weekend naar de hengstenshow van gestut vorwerk geweest. was echt uit de kunst. de show werd gegeven in een soort clinic met Johan Hamminga.
petraaken schreef:Tja wat verwacht je dan van het hengstenstation waar Rubinstein zelf heeft gedekt. Er zullen daar maar heel weinig hengsten (of zelfs geen) vinden die geen Rubinstein nazaten zijn.
femeke_ulima schreef:Heb je jazz time ook gezien? en hoe was die?
Angelo schreef:Via Van Balen denk ik. Marlies heeft ook paarden voorgereden.
) valt bij mij nog niet .... Angelo schreef:femeke_ulima schreef:Heb je jazz time ook gezien? en hoe was die?
nope, niet gezien .... (staat die daar dan ter dekking ?)
CGJ12 schreef:Angelo schreef:Via Van Balen denk ik. Marlies heeft ook paarden voorgereden.
Johan ......... Marlies ......... het kwartje () valt bij mij nog niet ....
xxZanniejxx schreef:Marlies traint bij Johann Hinnemann

Angelo schreef:....... de show werd gegeven in een soort clinic met
Johan Hamminga
xxZanniejxx schreef:Haha, nieuwste roddels! Zeker wel!
xxZanniejxx schreef:Ik heb niet echt nieuwe roddels,
behalve dat Elisa Swanenberg een nieuwe (eigen) site heeft
*shock* Suzanne F. schreef:xxZanniejxx schreef:Ik heb niet echt nieuwe roddels,
behalve dat Elisa Swanenberg een nieuwe (eigen) site heeft
NEEEEE !!!
Wat een roddel!!!
*shock*
xxZanniejxx schreef:oow ja nog een "verse roddel":
Dit jaar worden van 25 tot en met 28 mei de Nederlandse Kampioenschappen verreden. Voor het eerst wordt dit evenement
niet op het prachtige Brakkenstein te nijmegen georganiseert. De nieuwe , definitieve locatie is wel eindelijk bekend gemaakt.
Dit jaar worden de kampioenschappen verreden in Eindhoven, en wel aan de Karpendonkse plassen.
Op donderdag 25 mei (Hemelvaartdag) wordt de klassieke Grand Prix proef verreden, en op vrijdag de Grand Prix Special.
Zaterdagavond, zal door de beste combinaties de Kür op muziek gereden worden.
Ook de Kampioenschappen voor de Junioren en de Young Riders worden in Eindhoven verreden.