Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

adriana schreef:Lijkt me hartstikke gaaf!!!! Dan wel voor de 25ste, dan heb ik studiefinaciering voluit
E-mail verzonden
adriana schreef:Je weet niet wat er aan e-mail is verzonden, ik hoop dat het doorgaat!
trudydejong schreef:is geweest bij het VWF, maar daar heb je natuurlijk niks aan.Jammer dat het niet in Zuid-Holland wordt gehouden....
Had leuk onderwerp geweest.
Sammie schreef:Oh het is op een zaterdag? Tja, blijft het duur vinden, maar ook de plaats vind ik wel een pre om van te voren te weten. Ik heb geen zin om helemaal naar Groningen te rijden.
ART_UMA schreef:trudydejong schreef:is geweest bij het VWF, maar daar heb je natuurlijk niks aan.Jammer dat het niet in Zuid-Holland wordt gehouden....
Had leuk onderwerp geweest.
trudydejong schreef:Ik ben lid van het VWF, maar had helaas gisteren geen tijd om er naar toe te gaan. Ik heb nog getwijfeld of ik de gegevens van mijn merrie zou mailen. Toch maar niet gedaan.
Ik zie het verslag hopenlijk snel op de iste.
Suzanne F. schreef:trudydejong schreef:Ik ben lid van het VWF, maar had helaas gisteren geen tijd om er naar toe te gaan. Ik heb nog getwijfeld of ik de gegevens van mijn merrie zou mailen. Toch maar niet gedaan.
Ik zie het verslag hopenlijk snel op de iste.
Ja en Votje is uitgebreid besproken...![]()
En ik wist het niet en was er dus niet bij....