Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wilhelmus schreef:ik ben opzoek naar een bonte dekhengst voor mijn merrie, wie geeft mij advies,
wilhelmus schreef:ik heb al wat info over pedo gedaan ,hele mooie hengst, samber vindt ik ook leuk maar is veel duurder

wilhelmus schreef:ik ben opzoek naar een bonte dekhengst voor mijn merrie, wie geeft mij advies,

RUBYWHITE schreef:wilhelmus schreef:ik heb al wat info over pedo gedaan ,hele mooie hengst, samber vindt ik ook leuk maar is veel duurder
pedro met een rrrrr![]()

janderegelaa schreef:Hij vind Samber al te duur, laat m toch lekker met zn merrie.
jij bent ook onnozel, promoot dan je eigen hengst en onderbouw dat 600euro nooit weg gegooit geld kan zijn. nu doe je jezelf ook te kort
soms moeten mensen eerst inzien dat je op geld niet fokt
heeft ook een hele mooie homozygote hengst, 99,9% kans op een bonte, of niet jan??
) TequilaRos schreef:Er was toch ook zo'n Duitse site. Die mensen hadden alleen maar hengsten met aparte kleuren, dus bonten en palomino enzo...
RUBYWHITE schreef:janderegelaa schreef:Hij vind Samber al te duur, laat m toch lekker met zn merrie.
jij bent ook onnozel, promoot dan je eigen hengst en onderbouw dat 600euro nooit weg gegooit geld kan zijn. nu doe je jezelf ook te kort
soms moeten mensen eerst inzien dat je op geld niet fokt
![]()
zelf vind ik pedro altijd nog een mooie betaalbare hengst, veulens krijgen kwpn reg. b papier of es papier. Afhankelijk van de merrie...
of janderegelaa zonder rrrrrrrrheeft ook een hele mooie homozygote hengst, 99,9% kans op een bonte, of niet jan??
(goed bruggetje hè, nu is de beurt aan jou![]()
)

janderegelaa schreef:Liannes..........het is een ponytje....daar zakt King dwars doorheen