Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is echt een knuffel!!
hij is PRACHTIG hij heeft super mooi front, is compact maar absoluuut niet te compact. mooie rug en zijn kont is niet "rondgedraaid" (hij is gewoon top
)
hengsten blijven hengsten, ik hoop dat mijn hengstje wel goed karakter heeft, hij is nu nog echt een sappie, maar ja wat wil je met een ondergeschikt mannetje
haha mijnes steigerd wel veel trouwens.. maarja.. gaat er wel uit
Vind het soms net een hengst. 
Viper03 schreef:Moeders zijn ook erg belangrijk! Het wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het karakter of de bouw bij de vader zelf vandaan komt. Er zijn altijd uitzonderingen op uitzonderingen.
! De moeder merrie zorgt voor het veulen en het is maar net wat het veulen daar van mee krijgt. Ook ligt het eraan of het veulen van kleins af aan met mensen in aanraking is geweest of dat het de wei op mag en er verder niets of weinig mee gedaan wordt. sarosxx schreef:Viper03 schreef:Moeders zijn ook erg belangrijk! Het wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het karakter of de bouw bij de vader zelf vandaan komt. Er zijn altijd uitzonderingen op uitzonderingen.
Ik ben het met Viper03 eens! De moeder merrie zorgt voor het veulen en het is maar net wat het veulen daar van mee krijgt. Ook ligt het eraan of het veulen van kleins af aan met mensen in aanraking is geweest of dat het de wei op mag en er verder niets of weinig mee gedaan wordt.