Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nistria schreef:Hoe zijn jullie ervaringen met deze hengst
liliputter schreef:hij heeft anders wel goede nakomelingen goedgekeurd
liliputter schreef:hij heeft anders wel goede nakomelingen goedgekeurd
marcolemar schreef:Samba hit 1 loopt al intermediair 1, maar dat is volgens mij de enige sandro hit die op dat niveau kan lopen.
CGJ12 schreef:marcolemar schreef:Samba hit 1 loopt al intermediair 1, maar dat is volgens mij de enige sandro hit die op dat niveau kan lopen.
Praat geen poep.......
Lotti schreef:euhm..hoe zeg ik dit netjes..ze hebben niet de allergemakkelijkste karakters

Excuseme schreef:Werd met de grootst mogelijke moeite voorgesteld als 6-jarige op wedstrijden en toen snel de fokkerij in.
CGJ12 schreef:Toch AKELIG MOOIE KLEINE en (vaak zwarte) koppies...........

CGJ12 schreef:(De kunstjes bóven de LT intersseren me verder ook bar weinig trouwens ......)
Citaat:Kan je dit verhaal niet enigzins vergelijken met een Jazz bijvoorbeeld? Zijn nakomelingen doen het ook al meer dan verdienstelijk, maar in de hoogste regionen van de sport zie je ze nog niet echt. Bij Sandro Hit is het net hetzelfde denk ik. Bij de jonge paarden en op fokkerijgebied hebben ze zich meer dan geprofileerd én bewezen.
Sjappie schreef:Mooi.....zwart.....duur!
Sammie schreef:Wat jammer nou dat zwart alweer UIT is.
Jan_VT schreef:[
Kan je dit verhaal niet enigzins vergelijken met een Jazz bijvoorbeeld? Zijn nakomelingen doen het ook al meer dan verdienstelijk, maar in de hoogste regionen van de sport zie je ze nog niet echt.
[/quote]