Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TICKELS schreef:Er hebben advertenties in de strengen en in de hoefslag gestaan maar daar staat geen aanvangstijd bij.
Voor de mensen die ook geinteresseerd zijn........
VDL, Stoeterij Broere, Tim Coomans, hengstenhouderij Lauw van Vliet, Resim/Holstud, Jaques Maree, Eloma hoeve, de Pretendenthoeve, stal van den Top
Happie komt, Kirsten, Wout-Jan, Christa Laarakkers, Nathalie van der Mey, Robert Vos, en niet te vergeten Edward natuurlijk!!!!!
MAAR HOE LAAT BEGINT HET NU EIGENLIJK?

Excuseme schreef:TICKELS schreef:Er hebben advertenties in de strengen en in de hoefslag gestaan maar daar staat geen aanvangstijd bij.
Voor de mensen die ook geinteresseerd zijn........
VDL, Stoeterij Broere, Tim Coomans, hengstenhouderij Lauw van Vliet, Resim/Holstud, Jaques Maree, Eloma hoeve, de Pretendenthoeve, stal van den Top
Happie komt, Kirsten, Wout-Jan, Christa Laarakkers, Nathalie van der Mey, Robert Vos, en niet te vergeten Edward natuurlijk!!!!!
MAAR HOE LAAT BEGINT HET NU EIGENLIJK?
Ik hoop het eigenlijk wel, ik zie toch liever de paarden aan het touwtje en onder het zadel!![]()
Komen er ook nog hengsten?
![]()

Ja inderdaad een nieuwe naam.

Elisa2 schreef:Satano{leuke woordspeling} sorry maar ik vond m behoorlijk rottig...als ie gewoon zo fris was..waarom ging ie er iedere keer dan vandoor als een levensgevaarlijke? En ik vraag me ook af waarom ze er zo'n klein meidje op zette,alhoewel ze het heel goed gedaan heeft.
)