Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?). Cobs zijn over het algemeen wat grover en ronder. Vergelijk haar 'ns met Fayette van Flettie, ook een grai, of Baggio (ook een grote grai toch ?).
). Keevagirl schreef:Ik zeg ook Grai (krijg ik nu de wasmachine?). Cobs zijn over het algemeen wat grover en ronder. Vergelijk haar 'ns met Fayette van Flettie, ook een grai, of Baggio (ook een grote grai toch ?).
Edit : oeps, zie nu pas dat Leonoor Baggio ook al genoemd had (uiteraard).
Citaat:Sissi is inderdaad een echte grai, maar wel een hele grote, ze is namelijk 1.66m. Jullie mogen ze na komen meten als jullie het niet geloven. Het is echt een kolosale, grote en sterke Tinker. Ze heeft ook een heel pittig karakter
Dienie schreef:
Even een reactie op Leonoor:
1.66m niet uitzonderlijk? Vind ik wel hoor als je weet dat Nikita 1.56m meet en paps maar 1.53m meet. Marijke van het ICS wilde het nooit geloven dat Chester de paps was. Ik ben zelf bij de dekking geweest in juni 1999, dus ik wist het 100% zeker natuurlijk.
De uitslag van de DNA-test was doorslaggevend en toen moest Marijke het wel geloven, ook al ging dat nog steeds met veel ongeloof van haar zijde. Sissi is dan ook een totaal ander type dan beide ouders, dus is het niet vreemd dat ze zo twijfelde.
Dienie schreef:Leonoor, klopt!
Er zijn inderdaad een aantal grote grais in Nederland. Goed voor de dressuursport. En me aangevallen voelen? Ik vind jou reactie soms net even te hard. Op papier komt het vaak anders over dan het gesprokene woord, zoals je zelf zegt in je pb. Daarom kun je misschien beter een reactie soms even uitstellen als je aan de telefoon zit, dan komt je reactie beter over bij mij en misschien bij andere mensen.
Als het hier niet moet staan, dan hoor ik het wel