Ik heb besloten hem naar zijn vader te vernoemen omdat dit, voor zover wij weten, het enigste veulen is dat hij ooit verwekt heeft en ooit zal verwekken omdat hij vorig jaar geruind is....
Mylano van 't Boshuus
Mylano is bont (2 kleurig) maar de kleuren zijn nog niet helemaal duidelijk omdat ie nog nat is, het is zwart of donkerbruin met muisgrijs/blauw en wit, best wel apart zo te zien (geen stippels)......
Hier volgen een aantal foto's, van de bevalling heb ik er niet veel omdat ik heb geholpen, Mika lag maar te persen en het schoot niks op, het snuitje was eruit maar de rest van z'n hoofdje wilde niet vlotten, toen heb ik een perswee afgewacht en heb geholpen, toen ging het vlot en was ie binnen 3 weeen geboren.
Hier ging Mika net weer liggen
De pootjesblaas
Door het helpen geen foto's meer gemaakt tot dit moment, maar toen was hij er al eventjes want Mika staat er alweer bij.
De eerste kennismaking tussen moeder en zoon...

Voor het eerst op eigen benen
Probeer die speen maar eens te vinden, dat valt nog niet mee als je nog zo wiebelig bent....

Moeders ligt tevreden in een schoon en fris strobed....
Later volgen er nog meer foto's, ben nu eigenlijk zo moe als een hond en ga lekker slapen, met Mika en die kleine lijkt alles goed, nageboorte is er goed afgekomen, Mika heeft goed gegeten en gedronken, kleine is sterk, heeft nog wat moeite met het vinden van de spenen maar dat zal vast snel beter worden!