Verse fotos van [naam verwijderd], nagenoeg 3 jaar oud.
Ze meet nu ongeveer 1.61m. stokmaat, en ze is best lief aan het touwtje. Aan een touwtje... hoe mak ze zal zijn als ze voor het eerst zal worden bereden valt nog te bezien

Waarom gefotograveerd: welnu, [naam verwijderd] zoekt verkering! Haar voorkeur gaat uit naar een telg uit de Ferro-clan. [naam verwijderd] wil graag op wat grotere voet leven, en vind haar spillepootjes wel wat luxe. Ze zoekt dus een lekkere stevige vent, die haar kan helpen aan een stevig mollig donkerbruin hengsteveulen. Hoewel [naam verwijderd] haarzelf wel helemaal top vind kwa personality, heeft haar fokster wel eens de handen in het haar van radeloosheid. Het woord gaat dat [naam verwijderd] niet zo heel gemoedelijk is in de omgang. [naam verwijderd] noemt dat zelf liever intelligent.
De afstamming: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=29737
Wie weet een leuke date voor [naam verwijderd]?

.
Begrijp dat de sportmensen dat liever zien, maar in praktijk zijn ze me echt te groot. Daar kom ik helemaal niet eens op. 1.63m. is voor mij de ideale maat, en dan liefst met de contouren van [naam verwijderd]... he snert, waarom heb ik die anderhalf jaar geleden toch laten castreren...