Uptown: imponerend soms niet geheel tactzuiver achter, soms wat te strak in beweging
United: te strak voorbeen blijft onder Edward veel spanning vertonen en doet wat zuur aan
Uphill: wat stout/heet rolt zich dan op in de voorhand, over de benen sterk en tactzuiver
Ungaro: loopt netjes maar met wat weinig buiging in de gewrichten
Universeel: was wat leeg(gereden) achterbeen nu te traag en te veel achter de massa, viel mij die dag sterk tegen
Undigo: (onder de mede-eigenaresse) te strak en met te veel spanning blijft wel mooi in de voorhand maar komt achter niet door
Dormello: sterk paard met correcte bewegingen mocht wat meer berop lopen en tanden geknars is storend (lijkt rijstijl van zijn instructrice over te nemen)
Tolando: blijft te veel in drie stukken lopen met een vlak stekerig voorbeen-gebruik
Trento: in stap niet altijd zuiver draf en galop wat weinig souplesse
Tuschinski; wat verzet veel afdruk buiging en souplesse zou soms wat meer hals moeten laten zakken, wordt absoluut ondergewadeerd !!
Troy: hengst met meeste progressie, veel buiging en afdruk in galop stap beperkt draf heeft meer ruimte en souplesse gekregen
Sandreo; lui en niet werkwillig slechte aanleuning
Swatch: wil ik geen woorden meer aan vuil maken
Jaargang 2005
Valdez: stoer maar met kort voorbeen en weinig knie
Velasquez: stijve tinus, sterk horizontaal, braaf
Santano: heet, veel afdruk mooi uitgezwaard
Johnson: mooi werkwilig
Vic: wat bloot en smal, ruime bewegingen maar weinig kracht
Vivaldi: veel mij erg mee, meer bespierd veel souplesse en fijn karakter
Valeron: gegroeid veel mogelijkheden om te sluiten veel ras wat kortbenig
Vivaldo: strak kort voorbeen weinig buiging in de gewrichten
Voice: niet erin gegroeid maakt weinig verbinding en voorbeen wat kort in bouw en gebruik
Klasse Z-ZZ-ZZ l
Florencio in onverslaanbare vorm
Special blijft achter smokkelen voormalig amzone bevestigde mij dat de hengst niet meer is wat hij geweest is...
Riverman netjes maar geen "echte"
Parcival blijft mij niet bekoren met de tong eruit en gestamp
Wilawonder zie Swatch
Ben op einde van de avond een beetje scherpe blik verloren...
opvallend waren voor mij Painted Black in "zware werk" lijkt toch met Anky een combinatie te worden om rekening mee te houden..Lingh was in goede vorm en terug van weggeweest, wordt een teamlid voor WEG Aken
(of was het nou prik en sjor)