Ik ben dus steeds meer aan het nadenken om mijn merrie(Jessie) te laten insemineren, en uiteraard nog steeds alle do's en dont's tegen elkaar aan het afwegen. Ze staan namelijk al een langere tijd stil ivm een steeds terugkerend probleem met haar hoeven ivm toontredendheid.
Nu gaat dat gelukkig weer de goede kant op, en ziet het ernaar uit dat ik sowieso met veel plezier iig nog een aantal jaren van mijn merrie kan genieten... Al lijkt het mij al ruim anderhalf jaar erg leuk om een "opvolger" te hebben!
Mijn ma en ik hebben het er al veel over gehad en het ziet er naar uit dat we het gaan proberen! Nu snap je wel dat we uiteraard geen idee hebben welke hengst de pappa van Jessie haar veulen mag worden!
Nog info over mijn merrie:
Ze is 1.65 Donkerbruin tot zwart, 75% Engels Volbloed
Erg lief maar een pittige tante!
Ik zou graag een wat rustigere, karaktervolle hengst willen hebben die niet al te groot is.. Ik zou graag willen dat het veulen tegen die tijd niet te groot word... Iig niet groter dan 1.65.
Nou ik hoop dat jullie wat suggesties hebben en mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het ook wel!
Alvast bedankt voor jullie reactie's!
Groetjes, Samantha