Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar goed, die Ferrero mag zijn liefde naar ons toe laten zenden.. 2007 een kleine [naam verwijderd]?
Dees schreef:Ik ben zopas teruggekomen vanuit Ermelo, ik zat gelukkig dit jaar ook weer op de tribune. Gelukkig, want... WAT HEB IK GENOTEN, wat een geweldige paarden heb ik gezien vandaag! Ik heb mijn dressuurhart helemaal kunnen ophalen, want in die 3e bezichtiging liepen er hele leuke paarden bijhoor!
Ik stapte binnen vlak voor de show van Hexagon... Die Rubiquil die kan het nog steeds hoor! Wat een superbewegende hengst. Zijn zoon Radetsky vind ik in het type iets minder mooi, Radetsky kan zeker wel netjes lopen, absoluut. Truppa en Roumande begeleiden Rubiquil... dik 4 jaar geleden heb ik voor Rubiquil gekozen, en op basis van wat ik vandaag zag, zou ik het zo weer doen. Heel mooi, ik heb zitten kwijlen. Hij leek wel wat klein tussen Roumanda en Truppa
De 2 ponies die voor de 3e bezichtiging kwamen, waren okee, maar verder heb ik er eigenlijk geen mening over.
Dan nu de paarden: alle 3e bezichtiging hengsten op de Zeus na zijn door. Er waren 21 hengsten voor de 3e bezichting. Behoorlijk positief kan ik zeker zijn over de Danny Wilde (123), de broer van Painted Black (031), Hagedoorn (081), Silvano (006). Nog beter vond ik Sandro's Match (003) en Florett As (002) en helemaal super vond ik Reflexion (005) en de Ferro x Darwin: Ferrero (071). Ferrero is ook gekozen tot de hengst met de beste draf, wat kan die gaan!
De kleur, de uitstraling, de gangen, het beenwerk - Dees is verliefd en dus gaat Weelde eraan geloven! Want die Ferro x Darwin, die past echt wel op mijn Rubiquiltje
Van de al goedgekeurde hengsten heb ik genoten van Rhapsody (sterk achter), Don Picardi, Game Boy en nog vele anderen.
Van de springgefokte dieren was ik bijzonder gecharmeerd van de Baloubet met de domme naam Babalouba - super springbloed EN ook nog eens heel lekker kunnen lopen.
Helaas heb ik geen gratis dekking gewonnen, het NRPS heeft vrij royaal verloot... snifMaar goed, die Ferrero mag zijn liefde naar ons toe laten zenden.. 2007 een kleine Fluweelde?

Dees schreef:Jaaaa, die pony Edgar - wat een leuke show en wat een lekker pittig ding zeg! Hij zou met zijn nieuwe ruitertje zo weer over die grote obstakels springen
Als je zulke ponies ziet, dan zou je toch eigenlijk meteen ponies willen gaan fokken
Wat een schitterend dier en naar mijn zin een super allrouder en daar houd ik van!! Kijk uit naar Den Bosch volgende week!!!
__Kadette__ schreef:heeft ook iemand Irakion (101) gezien? hij kwam voor de 3e bezichtiging van de rijponyhengsten..

(net een half uurtje thuis en hier om half zeven weggegaan
)
(en misschien komt er nog wel een broertje/zusje van mijn tweejarige volgend jaar
) 

) gomir schreef:En volgens mij hoorde ik Le later heel hard en blij gillen dat ze de dekking van Djamai gewonnen had
(mazzel hoor, twee keer erbij met de verloting)