en dat weet ik dus niet(heel erg
)wie weet dat wel??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Ging toen trouwens ook heel snel, binnen twee maanden was het zo'n boktvoetje dat zelfs lopen lastig werd (en volgens mij pijn deed), onze reguliere DA heeft van alles geprobeerd en wou opereren, ondertussen oude DA gebeld (fantastische DA, min of meer met pensioen, neemt alleen sommige dingen aan
) en binnen een paar weken doormiddel van homeopatische pilletjes stond ze weer tip top (ben trouwens normaal totaal geen fan van homeopatie, maar een man die dik 30 jaar DA ervaring meesleept vertrouw ik er wel mee)! Cayusejuhh schreef:heeft iemand een plaatje hoe dat er uit ziet zon bokhoefje?
stalechwel schreef:Dat was een advies wat ik al 30jaar geleden kreeg, en nu plaatsen ze hetzelfde in de Hoefslag.
Zie je die oude boeren waren zo gek nog niet.
Altijd opletten bij je veulen, en na de geboorte zoveel mogelijk proberen aan alle kanten te duwen om te drinken.
Je kunt het spelenderwijs doen door onder de merrie hem de speen af te pakken zodat hij gaat omlopen.
twinkel schreef:
Veulen is geopereerd door de DA en er is nu helemaal niks meer van te zien. Hij staat super goed op zijn hoeven en er is geen belemmering voor een goede sport carriere.
Dit alles volgens de DA en de Hoefsmid.
Kiara schreef:Cayusejuhh schreef:heeft iemand een plaatje hoe dat er uit ziet zon bokhoefje?
Zo ongeveer (foto is niet al te best, camera had lager gemoeten geloof ik)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=N6QTXIYK[/img]