Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gomir schreef:IK ben geen expert, maar ik heb van meerdere fokkers en veeartsen gehoord dat merries die vol in training staan en veel concoursen lopen over het algemeen niet tot slecht drachtig willen worden.
Gezien jouw post is mijn optie nog steeds niet aan de orde, ik zei toen ook: op dat niveau rijden en fokken is bijna niet te combineren. sarabande schreef::D Gezien jouw post is mijn optie nog steeds niet aan de orde, ik zei toen ook: op dat niveau rijden en fokken is bijna niet te combineren.

Nistria schreef:gomir schreef:Ja dit heb ik dus in 2004 ook ervaren met Nistria.
De eigenaar wilt haar dit jaar weer proberen te dekken maar ik blijf dus volop met haar trainen, en probeer alle nationale en een paar intern. YR's wedstrijden te rijden.
Ik wil natuurlijk liever niet dat veulentje in haar buik!!
Misschien dat we embryotransplantatie overwegen maar dan blijf je natuurlijk afhankelijk van de cyclus van de sportmerrie.

[***] schreef:Een proefje in de m1 lopen is niet te vergelijken met topsport
Zamiroo schreef:
offtopic; ik dacht dat nistria van jou was
Nistria schreef:gelukkig maar
Nistria schreef:Kijk naar die jonge turnstertjes, die meiden hebben tijden dat ze niet eens
ongesteld
worden.
Neonlight schreef:Dekken is bij die merrie overigens niet aan de orde (ze is papierloos en sinds haar lichting accepteren ze geen papierloze hackney's meer in de sport).
Neonlight schreef:Hmmm, snap niet wat je hiermee wil zeggen???
libke schreef:Ik denk dat Cgj de nagel op de kop slaat met de doping van de rusjes .

CGJ12 schreef:Nistria schreef:Kijk naar die jonge turnstertjes, die meiden hebben tijden dat ze niet eens
ongesteld
worden.
Vaak had dat een andere oorzaak vrees ik.......
http://home.tiscali.nl/fmdvries/Olympic ... chard4.htm
(3e alinea)