Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
coydog schreef:King Rocky staat voor zover ik weet nu in Amerika.
Stuur eens een pb naar Annick of Snowdon, die weten er nog veel meer van.
snowdon schreef:Damian, de King Rocky-zoon (ruin) van Annick is een KI-baby....
Nu heb ik alleen de ballen verstand van invriezen en KI etc... Maar volgens mij moet het toch echt ingevroren worden voor KI?
snowdon schreef:Damian, de King Rocky-zoon (ruin) van Annick is een KI-baby....
Nu heb ik alleen de ballen verstand van invriezen en KI etc... Maar volgens mij moet het toch echt ingevroren worden voor KI?
Mariska_28 schreef:Diepvriessperma ondergaat een aantal stappen, waarna het in vloeibare stikstof wordt opgeslagen. De spermakwalteit wordt daardoor natuurlijk altijd minder. Daarom is het belangrijk dat de merrie precies op het juiste moment wordt geinsemineerd. Dit houdt in meerderen malen per dag scannen, zelfs `s avonds. Kortom een hoop werk, en daarom vooral geschikt om vers bloed of hele goede bloedlijnen in het land te halen mijns inziens
snowdon schreef:En of het die prijs waard is, is ook maar de vraag...
Zeker nu zal de prijs idd behoorlijk gestegen zijn.
momo_lover schreef:zou kunnen maar mijn eigenlijke vraag is waar die nu is en dan misschien overwegen. Maar hoelang gelede stond king rocky in Nl dan kan ik zo weten of het een nakomeling zou kunnen zijn
ragna schreef:leonoor wat zijn allemaal de nakomelingen die nog hengst zijn en dekken bij de tinkerhengsten??????????
ragna is nu nie de gemakkelijkste voor de dekken, maar ik zoek toch nog een leuke tinkerhensgt voor haar!!!!
momo_lover schreef:ik weet weinig van de erfelijkheids leer. Maar waar we het nu over hebben broer of zus kan je alleen zien als je alle tinkers in Nl z'n DNA test laat doen. Ik zou een voorstander zijn zo krijg je in iedergeval deze discusie's niet want bv. een kleine hengst als john boy zou ook zomaar familie kunnen zijn.
Dat mag jij eens uitleggen waarom?