Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fabbie schreef:Er raden hier mensen Ferro aan??? Er werd hier om een koele kikker gevraagd!!!! Geen Ferro dus. Miscchien is Inspekteur iets, sommige mensen zeggen wel dat hij niet al te groot fokt, maar de mijne is toch 1.70m geworden met een merrie van 1.60m dus t kan wel, en dan heb je wel een koele kikker die graag wil werken!!
succes ermee
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
fabbie schreef:Er raden hier mensen Ferro aan??? Er werd hier om een koele kikker gevraagd!!!! Geen Ferro dus. Miscchien is Inspekteur iets, sommige mensen zeggen wel dat hij niet al te groot fokt, maar de mijne is toch 1.70m geworden met een merrie van 1.60m dus t kan wel, en dan heb je wel een koele kikker die graag wil werken!!
succes ermee
(al moet je d'r ook weer niet boos maken, afijn..)Slechts 1 op 4 als beide ouders het vosgen dragen (1 of 2x) dan kan het veulen gewoon vos worden.Citaat:Ik weet dat ik niet op kleur kan fokken, maar als ik een donkerbruine of zwarte hangst neem dan is de kans groter dat ik een donker veulen krijg.
emilysissi schreef:Mn. merrie is een Emilion, haar moerder is Ramirha. (niet bijzonder)

emilysissi schreef:geen bijzonderheden?!!

emilysissi schreef:Aan de kant van Emilion zitten natuurlijk wel heel veel predikaten