hier wat info over Velazquez:
{Krack c x Alasca}
Velazquez is een hele fijne, ongecompliceerde hengst met goede bewegingen en daarnaast ook nog eens beeldschoon.
en hier nog een trainingsfoto van toen hij 2,5 jaar oud was.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Beeldschoon? Alleen beetje jammer van die hals op stand...
het zijn namelijk niet de beste foto's
marcolemar schreef:Sammie schreef:Beeldschoon? Alleen beetje jammer van die hals op stand...
wacht maar even met trekken van conclusies tot dat je hem in het echt hebt gezien![]()
Sammie schreef:
Wie zegt dat ik dat niet gedaan hebt?
,kom net terug van stal swanenberg waar hij nu gestalt staat en theo hanzon was net met hem aan het trainen,het is dat ik geen fotocamera bij had maar wat een machtig mooi beest!!! en een super karakter,geen bokkesprong,of iets gedaan en wat een mega bewegingen....nu hier nog iemand overhalen
en er staat mischien volgend jaar een beulentje van hem hier op stal
woensdag ga ik dara weer trainen en zal dan mn camera meenemen om wat foto,s te maken..... 
pm anders even?! liliputter schreef:mag ik mijn vooroordeel even terugtrekken,kom net terug van stal swanenberg waar hij nu gestalt staat en theo hanzon was net met hem aan het trainen,het is dat ik geen fotocamera bij had maar wat een machtig mooi beest!!! en een super karakter,geen bokkesprong,of iets gedaan en wat een mega bewegingen....nu hier nog iemand overhalen
en er staat mischien volgend jaar een beulentje van hem hier op stal
![]()
woensdag ga ik dara weer trainen en zal dan mn camera meenemen om wat foto,s te maken.....
owja,hij lijkt totaal niet op die foto,s in het echt is het echt een super mooi beest!zoals ik al zei,hopenlijk heb ik woensdag foto,s!
liliputter schreef:deze foto,s stonden ook in in de strengen en op internet,niet zo gek als meer mensen daar vooroordelen op trekken,iedereen zou hem in het echt moeten zien,zou er zeker meer gedekt mee worden aankomend jaar,maar zo is t met alle hengsten,ik ga in elk geval iemand proberen over te halen om onze ferro x chronos merrie met hem te dekken!

SylviaG schreef:Klinkt goed! Nog meer mensen ervaring?
Zit eraan namelijk te denken om bij hem te gaan lessen als hij tenminste tijd heeft en als het financieel niet al te gek is...hihi!
Pukpaleisje schreef:Tja het is een plaatje....tot tie begint te bewegen