wie heeft er zijn merrie dragend van lingh of heeft(erg onwaarschijnlijk)nu al n veulentje van lingh,willen onze merrie er mischien mee laten dekken,die wordt nu Z2 klaar gemaakt en het is een gribaldi x blanc revange,ik wacht met spanning af!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wie heeft er zijn merrie dragend van lingh of heeft(erg onwaarschijnlijk)nu al n veulentje van lingh,willen onze merrie er mischien mee laten dekken,die wordt nu Z2 klaar gemaakt en het is een gribaldi x blanc revange,ik wacht met spanning af!!

parouscha schreef:Het is een prachthengst,

Citaat:met een kwijlafstamming
Niks bijzonders aan die hele afstamming te vinden.Citaat:en zeer goede prestaties

Beber schreef:Rond 19 februari hoop ik een Linghetje te krijgen.

Sammie schreef:parouscha schreef:Het is een prachthengst,
Citaat:met een kwijlafstamming
Niks bijzonders aan die hele afstamming te vinden.
Citaat:en zeer goede prestaties
![]()
Ik vrees dat de linghetjes zwaar gaan tegenvallen, al hoop ik van niet. Maar lingh is op een veel merries gekwakt, gewoon omdat het lingh is en niet omdat het evt. past.
Dus ik ben benieuwd.
liliputter schreef:wij hebben een gribaldi x revange merrie waar wij over na zitten te denken om met lingh te dekken
Beber schreef:Rond 19 februari hoop ik een Linghetje te krijgen.
parouscha schreef:Beber schreef:Rond 19 februari hoop ik een Linghetje te krijgen.
Spannend!
Uit wat voor merrie?

natuurlijk hoop ik op nog meer en heel fijn als iedereen foto,s wil plaatsen van de veulentjes van lingh als ze er zijn,kan echt niet wachten,hooop natuurlijk dat hij net als krack c super fokt!!!

liliputter schreef:iedereen alvast bedankt voor de reactiesnatuurlijk hoop ik op nog meer en heel fijn als iedereen foto,s wil plaatsen van de veulentjes van lingh als ze er zijn,kan echt niet wachten,hooop natuurlijk dat hij net als krack c super fokt!!!