Weet je nog goeie hengsten, zet ze in dit topic, liefst met link, foto en/of resultaten van nakomelingen. Alleen de naam mag ook hoor; googelen we wel even
Alvast Bedankt!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar wat denk je van deze ponyhengsten www.galop.be/juxschot ilovequinten schreef:NRPS weet ik niet echt voor wat dat staatmaar wat denk je van deze ponyhengsten www.galop.be/juxschot

er is iets fout gegaan waar door hij er nu 2 keer staat. voltige_girl schreef:Manpower Ludinga zou een goede keus zijn!
aleen zijn stokmaat is maar 1.46m een D pony dus
ik heb een nakomeling van hem.
hier een foto van hem en een link:
Dit is Menpower
http://www.nrps.nl/hengsten/lijstd.html
in deze lijst staat hij.
als je nog een foto van mijn veulen wilt hebben (dus een zoon van Menpower) moet je het maar zeggen
groetjes liza

Yvonnelind schreef:Bedankt voor de reacties. Manpower wordt het dus niet ivm zijn afkeuring. Wel een mooie hengst trouwens!
gabrycha schreef:Niels heeft het helaas niet gered... maar zijn vader is een aanrader.
: Niels heeft het wel gered, maar is teruggetrokken door de eigenaar na onenigheden over de afkeuring van een andere *2 jaar geleden* goedgekeurde hengst. 
Ik zal nog een foto uploaden als je wilt.
PingWing schreef:gabrycha schreef:Niels heeft het helaas niet gered... maar zijn vader is een aanrader.
Even off: Niels heeft het wel gered, maar is teruggetrokken door de eigenaar na onenigheden over de afkeuring van een andere *2 jaar geleden* goedgekeurde hengst.
Maar zijn vader Neptune is qua karakter en vererving van zijn gangen echt een aanrader als je een kinder dressuurpony wil fokken.