Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

minnie_muis schreef:Ik vroeg mij af wat je van Tango vind!
arie53 schreef:Kun je, los je van eigen mening en de moderne kwalficaties die men terecht en onterecht over paarden ophangt, de hengsten langs de meetlat van de FEI dressuurichtlijnen houden? Er wordt immers verwacht dat ze overeenkomstig deze regels hun aanleg moeten laten zien, toch? En wat zij dan de resultaten?
Suzanne F. schreef:Duidelijk Pukkie!!
Super bedankt voor het verslag weer!
Goh heeft Joop Sandreo de ring ingemept?? Oepsie...
arie53 schreef:Kun je, los je van eigen mening en de moderne kwalficaties die men terecht en onterecht over paarden ophangt, de hengsten langs de meetlat van de FEI dressuurichtlijnen houden? Er wordt immers verwacht dat ze overeenkomstig deze regels hun aanleg moeten laten zien, toch? En wat zij dan de resultaten?
Citaat:Geen commentaar op de predikaten die uitgedeeld zijn en de afgekeurde hengsten?
Pukpaleisje schreef:Er zijn dus geen GP nakomelingen terwijl de hengst wel de leeftijd heeft dat zijn kinderen oud genoeg zijn om in die klasses uit te komen. Blijkbaar hebben ze (net als hun vader) geen aanleg of talent (of karakter) om in de hogere regionen uit te blinken. Contango,Flemming,Ferro hadden meer presterende kinderen toen zij keur verklaart werden....
,maar ik gun de Fam Veninga wel wat xtra dekkingen hoor..
Pukpaleisje schreef:Er zijn dus geen GP nakomelingen terwijl de hengst wel de leeftijd heeft dat zijn kinderen oud genoeg zijn om in die klasses uit te komen. Blijkbaar hebben ze (net als hun vader) geen aanleg of talent (of karakter) om in de hogere regionen uit te blinken. Contango,Flemming,Ferro hadden meer presterende kinderen toen zij keur verklaart werden....
Citaat:Blijkbaar hebben ze (net als hun vader) geen aanleg of talent (of karakter) om in de hogere regionen uit te blinken
Citaat:17 Dressurprüfung Intermediaire I
Dressurprüfung Kl. S
1. 770 PC Mex Wittig, Brigitte GER
300 EUR 282 266 285 833 Punkte
B 9-j.W v.Houston/M.v.Zuidhorn/KWPN/NED/GER25697 RV v.Lützow Herford 70.500 % 66.500 % 71.250 % 69.417 %
, lijkt me sterk dat de ruiters zo veel om een afstamming geven dat ze Houston's laten staan als het een echte is.....Citaat:Daar heb je ook ruiters voor nodig.
Pukpaleisje schreef:[ Okee, lang speurwerk heeft dus nog een intermediar gegeven
maar waar blijven de deelnemers in het zware werk??
.
[/quote]
Denk jij dat Ferro,Flemmingh en Contango alleen mar top-merries gedekt hebben dan......maar we drijven wel een beetje af van het onderwerp hoor de HC Goes (geen Houston gezien hoor, al in geen jaren!!Citaat:Nog even gekeken HOEVEEL (hoe weinig) hij gedekt heeft, en welke merries dat waren?
)
Pukpaleisje schreef:Swatch: renpaard ??, dressuurpaard ??, fokhengst??