Suzanne F. schreef:Ja ik las net in het andere topic dat Diamond Hit een sterk achterbeen en maat meegaf, zou wel gunstig zijn. Ben ook nog niet uitgezocht naar een partner voor mn Gribaldi merrie. Het moet een hengst zijn die maat, bot en kracht geeft en beweging met knie en uit de schouder.
Komt wel aardig overeen met de eisen die ik ook zou stellen...
Mijn merrie heeft naar mijn idee wel genoeg schoudervrijheid en knie, maar ik wil hier wel op letten aangezien haar moederlijn een stekerig (vlak) voorbeen meegeeft. Dus als je nog tips hebt....
Als je de links ziet in het andere topic vind ik overigens de De Niro's er ook niet verkeerd uitzien, vooral het achterbeengebruik. Verder zit ik ook te denken aan Oscar, alleen heeft hij nog niet zoveel in de sport bewezen en hoor je ook niet zo veel van z'n nakomelingen. Of wellicht Valdez, alleen daar zou ik persoonlijk pas mee dekken als ie al nakomelingen heeft. Ben bang voor het Trento-effect, hengst heel populair, dekt veel en een jaar later blijkt dat ie weinig toevoegt... dan wacht ik liever tot ik meer zekerheid heb. Wat dat betreft geeft Diamond Hit meer zekerheid.
Daarnaast is Don Frederico misschien ook wel wat. Die doet het errug goed op de Duitse keuringen. Bovendien spreekt het Donnerhall bloed mij wel aan. Weet alleen niet of er hier sperma te verkrijgen is... ?
Maar goed (en on-topic
), Diamond Hit blijft voorlopig nog wel op m'n lijstje staan! Met name omdat het achterbeen mij erg aanspreekt.