Het ging heel goed. ik heb 155 punten.
Ik had haar manen niet ingevlochten. Vond de jury niet mooi, ze adviseerde mij op het protocol om ze in te vlechten. Dat ga ik dus echt niet doen.
Van te voren heeft lieve Aileen nog wel een stunt uitgehaald. De wedstrijd was in onze eigen manege, 200 m van Aileens stal.
In de inrijdbak zit een grote loodsdeur, die stond nu open. ik stond bij de bakrand mijn spullen bij elkaar te zoeken, Henri stond midden in de bak Aileens deken eraf te doen toen er een trekker langsreed. (nou is Aileen nergens bang voor, zeker niet voor trekkers. maar ze miste gewoon haar vriendinnetje Jody). Ze gaf een enorme bok, rukte de teugel uit Henry's hand en ging in volle galop de deur uit, de weg op, terug naar stal. dus wij ook maar weer terug naar stal, ik in vol ornaat...en ja hoor, op het eigen erf stond ze doodgemoedereerd te grazen.
Nou ja, de teugel was nog heel, dus we hebben weer rechtsomkeert gemaakt naar de manege en ik heb haar wat strenger ingereden dan anders omdat eerst de oren nog wel steeds richting deur draaiden.
Helaas had ze na deze wilde actie pikzwarte voetjes en de combinatie met de losse manen leverde een 6 voor verzorging op. (alle andere deelnemers hadden een 7). Dat was wel een beetje zuur, als ze ook een 7 had gehad hadden we een winstpunt gehad. Nou ja, volgende keer beter...

(kwestie van je sterke punten in de verf te zetten
(