Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wizarma schreef:Jou paardje komt uit de stam van Dhr. Tonkens uit Noordbroek.
Uit deze stam komen meerdere leuke sport en keuringspaarden.
Hij heeft vooral veel gefokt met de combinatie zeoliet x zuidhorn.

Wizarma schreef:Hallo,
Ja ik weet wie deze man is. Hij komt namelijk bij mij uit de buurt.
Tja en wat moet ik er verder over zeggen. hij staat bekend als een goed paardenfokker, die het de laatste jaren ivm leeftijd wat rustiger aandoet.
Gr.
r0dY schreef:ik rijd een Zuidhorn X Obrecht.
Ruin, 8 jaar
ga ermee de dressuursport in, hij is 1.7-m en is in de omgang heel braaf maar heeft wel een eigen wil.
foto's in profiel, binnen kort (zaterdag nieuwe)

XlucienneX schreef:@ Rody.. zit een behoorlijke nek op zeg! Whauw
. Hij is niet van mijzelf ik rijd hem voor andere mensen. ik heb hem nu sinds november in volle training. en hij gaat met sprongen vooruit, als ik zaterdag foto's heb gemaakt zal ik er hier een paar neerzetten
Wizarma schreef:Hallo,
Nee deze fokker heeft geen internetsite, tenminste voor zover ik weet, het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk hij is namelijk dik in de 70.
Gr
sanneverholt schreef:Hoi hoi,
Heb een Hamlet x Purioso in training; 11 jaar (in 1e instantie uitgebracht in de springsport), heeft nu de punten voor Z2, toont heel veel vermogen, vooral een superfijne galop, wel errug spooky..
Qua uiterlijk lijkt ie erg veel op z'n paps.. Voor foto's: www.jboeve.nl
Groetjes Sanne
. Zoals je wel op de foto kunt zien heeft hij geen lang voorbeen, toch kan hij deze apart wegzetten. Ik denk dat hij wel ver gaat komen nog.