Sammie schreef:voice, ooseven, upperclass, farrington, juventus, ro-lex, special d voeren ook nog doruto bloed. (niet allemaal amorbloed)
Je hebt een metall hé? Dan vallen special al af.
Metall x Farrington, die valt dus ook af.
ooseven heb ik wel aan gedacht, en is nog een optie, maar daar mis ik denk ik wat kracht en blijven de gangen misschien nog wat vlak.
Voice en Upperclass komen van vaders waar ik niet echt een fan van ben (polansky en de niro)
Juventus ken ik niet, hoe zit het met z'n nakomelingen?
Citaat:
Ik vind Parcival het toch iets beter doen dan Koss. Betere veulens, beter in de (dr.)sport, beter qua type, beter qua karakter.
Dat van Montecristo betwijfel ik. Hij heeft vorig jaar1 merrie gehad en die was nog drachtig

. En het wordt ook nog steeds gewoon verzonden en als het echt slecht is, zouden ze dat dus niet doen. Montecristo zou je merrie zeker in de hals zwaarder maken, denk dat Ro-lex dan ook geen slechte keuze is hoor. Dat is een montecristo. Zzwaar op 7jarige leeftijd met een Gp vader.
Misschien is Parcival de beste keus, ik moet daar nog wat verder in duiken.
Van de Montechristo's hoor ik verder niet veel (misschien omdat het er maar 1 in 2004 was???, was dan zeker bij Broere thuis
). Het rechte kruis heb ik van een de paar paarden die ik persoonlijk heb gezien, maar dat zijn er ook niet echt veel geweest.