Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)en ga ik beseffen dat ik hem nog langer niet kwijt wil hihi
het is een hengstje, en best eenkennig. hij is iif heel lief tegen mij en tegen de eigenaren van stal en oa de hoefsmid is hij niet zo lief. maar hij hinnikt altijd als ik eraan kom en hem roep, want hij weet precies wie hem allemaal lekker dingen geeft en hem goed behandeld haha! maar het is dus een 7 maanden oude Special D x Rex Magna xx x nepal. als het goed is word hij wel redelijk aan de maat (rond 1m 70) en hij is qua bouw echt een volbloedtype -> van zn ma. qua karakter is hij nu nog wel enorm droog en gemakkelijk...kan er zo een stuk mee gaan wandelen en hij schrikt nergens van, maar van poetsen en zn beentje optillen houdt hij niet van...ben ook zeer benieuwd hoe hij strax onder het zadel is...maar dat duurt nog heel langNicole288 schreef:Kennissen van mij hebben een Special D veulen gefokt uit een Houston merrie. Erg mooi veulen, goed bewegen. Hij is als veulen al voor een leuk bedrag naar amerika vertrokken.

Een schat van een beest, net als zijn moeder trouwens. Hij is ook heel groot! Loopt nu voor de opfok in Frankrijk
youngster schreef:Als je even wacht ikke
Ken er wel verschillende.
JanVT heeft er ook 2 als ik het goed heb!
Eentje is inmiddels verkocht. Allebei uit een Keur Pref merrie van Bismarck.

youngster schreef:Waar ik trouwens wel eens benieuwd naar ben is of er wel eens een vosveulen van Special is geboren.
De Special die ik verwacht komt uit een Ster Prok merrie van Amsterdam x pref v. Equador
Maar ik herinner me wel dat er ooit eens een lijst op bokt heeft gestaan van het KWPN over welke kleuren de KWPNhengsten doorfokken. Daar stond Special toen ook met zijn eerste jaar gang bij. Uit de bijna driehonded veulens die hij toen heeft gehad stond er geen enkele vos bij. Dat zegt wel iets natuurlijk.
Kijk trouwens uit naar je veulentje Youngster
Jan_VT schreef:Volgens mij is de hengst zwart fokzuiver.
Jan_VT schreef:Jan_VT schreef:Volgens mij is de hengst zwart fokzuiver.
Uiteraard niet zwart fokzuiver. Ik bedoelde geen drager van het vosgen

Hou je op de hoogte!
Je houdt me toch zeker op de hoogte over jou veulen

Hij zei al dat deze te koop kwam. Erg leuk ding!
Citaat:Carone, ik heb laatst met de fokker van die Special staan praten op de club waar ik rijd met onze merrie Hij zei al dat deze te koop kwam. Erg leuk ding
Citaat:En eebaatje, wat een mooie... nou over Special kunnen ze in elk geval niet zeggen dat hij niet fokt.
ERG mooie nakomelingen op dit topic gezien.