Mijn holly is gedekt, omdat ze al 16 is, en wanneer het veulen een jaar of 4 is, mijn wedstrijdpaard wordt en holly dan wat rustiger aan kan doen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en mijn Friese merrie vind ik te oud voor een eerste veulentje. Silverado had al 2 veulens op de wereld gezet, ik vind beide kinderen heel mooi dus heb haar door dezelfde hengst laten dekken.
Ze zijn alle 3 voor de verkoop tenzij 1 merrie een merrieveulen krijgt die eventueel als haar opvolger kan dienen Hollybolly schreef:er zijn hier een hoop drachtige merries... dus nu was mijn vraag, met welk doel zijn ze gedekt?
Mijn holly is gedekt, omdat ze al 16 is, en wanneer het veulen een jaar of 4 is, mijn wedstrijdpaard wordt en holly dan wat rustiger aan kan doen..

Het word ook de opvolger van haar moeder. Dus over een paar jaar word zij gedekt 
), namelijk de mensen die in 2005 3 veulens van me hebben gekocht en verder ook nog iemand die vorig jaar in het veulen van dezelfde merrie geïnteresseerd was (maar te laat kwam
)
tegen de tijd dat ze dan een jaar of 14 is, wil ik haar laten dekken hiervoor. (zodat het veulen groot genoeg is tegen de tijd dat het nodig is
) Mocht het perfecte veulen eerder geboren worden, dan kan ik dat ook nog houden
ik ben dus niet te enige die het als opvolger gebruiken. hengst of merrie, maakt mij niet uit, als t maar gezond is...
ik denk dat je dat als t jong is niet kunt zeggen, pas als het ingereden is enzo... een jong paardje speelt graag en is ontdeugend en daar houd ik wel van... Als mijn veulen niet braaf is, is hij/zij net zn/dr moeder
haha
) is gewoon heel erg leuk. Ze zijn zo verschillend maar lijken ook weer erg op elkaar.
Hoewel mijn (hengst)veulen bij tijd en wijle een enorme draak is, zie ik toch het fijne karakter van zijn moeder er in weer! In de toekomst wil ik mijn veulen gaan uitbrengen in de sport

.