Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tyke schreef:leuk om te lezen. Ik heb een paar jaar geleden meegedaan met Indoor Zeeland B springen. Daar werd zij toen eerste in mijn rubriek ik derde. Ze kan goed rijden hoor. Hoop dat e aan de top komt.
Bij de junioren en de young riders dressuur. CGJ12 schreef:Mag ze gelijk op Sandreo zeker........
Mansolein schreef:Dees schreef:Het dissen van een overvraagde jonge hengst is niet eerlijk. Een paar maanden rust en wat TLC zal het dier vast goed doen. Dat horen de grote-jongens-hengstenhouders wellicht liever niet, want "niet in the picture= minder dekgeldopbrengst". Sandreo is typisch een paard dat de dupe wordt van de commerce. Groot gelijk dat hij 'in de stop gaat'. Jonge paarden overvragen = verpesten.
heel fijn ook is iemand anders die dat zegt! helemaal mee eens!
, tuurlijk kan Florencio beter lopen, maar ik ga nog steeds voor Sandreo, en ik denk dat hij de druk van de ruiter niet helemaal meer aan kan
, en dat kan natuurlijk door van alles gekomen zijn en aangezien ik daar niet op stal sta kan ik er ook niets over zeggen, maar ik denk dat Annemiek vast wel wat kan betekenen voor Sandreo.. zodat ik de volgende keer hem wel mooi lopend in de baan kan zien
Tyke schreef:leuk om te lezen. Ik heb een paar jaar geleden meegedaan met Indoor Zeeland B springen. Daar werd zij toen eerste in mijn rubriek ik derde. Ze kan goed rijden hoor. Hoop dat e aan de top komt.
liliputter schreef:waarom denkt iedereen dar sandreo naar annemiek gaat![]()
Suzanne F. schreef:Een paar jaar geleden in het B springen?
Nou ik weet niet of dat Annemiek is. Ze reed altijd Bollvorm´s Incredible, later Agrovorm...Bij de junioren en de young riders dressuur.
.
liliputter schreef:krack c gaat toch ook niet naar edward gal...........