Tinne schreef:Wauw, wat een prachtige plaatjes Bernadet! En Assedo loopt er heel vrolijk bij, kan me idd niet voorstellen dat hij hier onregelmatig liep aan dat vrolijke koppie te zien

.
En Bart(je

) op die eerste foto's

! Die laat zich zéker niet ondersneeuwen

. Hij is trouwens ook al groot! Scheelt hij veel met Assedo?
Heel erg mooi! Kan me voorstellen dat je blij bent

!
Bartje schat ik zo rond de 1.30. Hij groeit volgens mij nu harder dan Assedo, van hem heb ik echt het gevoel dat hij even stil staat! Als het maar niet net zo'n kleintje blijft als zn mammie 
Nicole288 schreef:Wat een stoere plaatjes, Bartje laat zich idd niet op zijn kop zitten (assedo wel..? Of haalt ie wel zijn haren terug? )
Enne, mag je best zeggen Sterker nog: Wauw, wat een lekker ding! Fijn dat het weer zo goed gaat!
Dank je wel
Assedo ook niet hoor, juist niet, dus ben wel blij dat Bartje zoveel weerstand biedt 
jessje schreef:Hele leuke foto's!! Wat zien ze er allemaal vrolijk uit zeg... Vind het echt leuk om te zien hoe die hengstjes samen spelen, zou er uren naar kunnen kijken denk ik
Dat kan ik ook, en dan wordt iedereen helemaal gek van mij
Maar het is gewoon zo leuk om te zien! Soms gaat het wel heel hard, maar meestal is het gewoon leuk 
Biancaa schreef:Wat een prachtig mooie foto's en ook een echt prachtig veulen zeg!! Echt een hele grote wauwwwww met die staart, echt waanzinnig!!!! Veel plezier ermee, nu moet er hier ook nog sneeuw gaan vallen hoor, ik wil mijn veulens ook wel eens zien in de sneeuw
Dank je wel!
OemmiejO schreef:Wat een knapperds zeg!!
Hoe oud zijn ze nu?
Ze zijn allebei van begin april, 8 1/2 maand dus