Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
liliputter schreef:owke,ik wacht met spanning af(haha)wij hebben namelijk een
ferro x chronos en daar vindt ik universeel super op passen,ook ben ik helemaal weg van schimmels dus niet zo,n moeilijke keuze!
wie heeft er duidelijke foto,s van universeel,heb er nu 1 maar die is niet egt duidelijk!
liliputter schreef:mijn mailadres is rachelvankreij@hotmail.com
ik ben helemaal weg van schimmels(moet nog iemand overtuigen)maar er zijn zo weinig mooie dressuurhengsten die schimmel zijn,en deze viel meteen op.er is nu ook een krack c goedgekeurd maar die vind ik persoonlijk minder,toen ik universeel zag dacht ik meteen van ja,dat is een super mooie,zn punten voor bewegen zijn ook super,hebben zelf namelijk 6 fokmerries en daarvan 2x 2,5 jarige die we in het voorjaar laten dekken(waarschijnlijk 1x)en daarna in de sport gaan,het zijn super mooie paarden en daarvan is een n ferro x chronos en die is zo lief,qua karakter kan er elke hengst op,maar universeel viel me gewoon meteen op,de ferro is trouwens heel donker bruin met een lage witte kroonrand achter.........ik zal proberen een foto te plaatsen zogauw als ik er een heb.alvast bedankt!
ben ook heel benieuwd naar jullie veulen
Sjappie schreef:Ik heb Universeel vorig jaar gezien bij de presentatie van nieuwe hengsten in Den Bosch tijdens de hengstenkeuring. Toen dacht ik: euh ja...Daarna heb ik hem nog een keer gezien op de rijpaardenveiling in Dronten waar hij gepresenteerd werd en toen was het een heel ander paard, stukken beter. Vind het ook een zeer leuke hengst. Jammer dat schimmels niet zo blijven zoals hij nu is, zo is ie echt op z'n mooist.
Mooi filmpje, je kunt zien dat ie een erg mooie galop heeft, die draf is ook zeker niet verkeerd. Ik denk dat deze hengst wat onderschat wordt (hindert niets). Ben erg benieuwd hoe de eerste veulens zijn.

Koekiesgek schreef:Bij wie staat deze hengt nu ter dekking en wat is het dekgeld.
En... wat vinden jullie zijn sterke punten???
(ken hem nog niet echt, vond hem tijdens de hengstenkeuring erg leuk, alleen niet goed voorgesteld)
--> Overigens, niet voor mijn paard hoor. Dat is al een Jazz
hahahah 
(sorry voor de offtopic reactie)