Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mhartog schreef:Ik heb een Rubels ruin van 2,5 (juni 2003) nu, 3 maanden geleden gecastreerd uit een NRPS-merrie (ster) van Vrey's Sedan. Foto's kun je in mijn profiel zien, die zijn van de zomer gemaakt. Hij is na zijn castratie iets teruggevallen, hij ontwikkeld zich heel goed. Hij is provinciaal veulenkampioen geweest in 2003 in Assendelft en tweede op de Nationale in Ermelo.
Hij blijft nog wat klein van stuk vind ik, hij is nu 1,54 denk ik (Moeder 1.57 maar was met 3 jaar pas 1.52 dus er is nog hoop). Hij groeit mooi uit, lang achterbeen, iets kort voorbeen. Zijn hals is ook minder nu hij ruin is. Maar hij is achter aan het groeien, voor ziet er dus wat minder indrukwekkend uit. Hij leek bruin te blijven maar word toch schimmel!
Als je nog meer wilt weten laat maar horen, ik ben heel enthousiast over hem, ondanks dat hij nog wat klein is.
Sjuimpje schreef:Rubels heeft zichzelf in de ring aangetikt tijdens een pirouette.
Duveltje schreef:Wat ik begrepen had is dat Rubels zichzelf in de proef heeft aangetikt.
Heeft met de rand van zijn ijzer zijn pees geraakt. Dat komt dus aardig hard aan.... Als ze in de proef bandages om mogen dan heb je natuurlijk minder kans dat het zo erg is.
Duveltje schreef:Helaas kan niemand daar wat aan doen....Of ze moeten bandages toelaten tijdens een proef want zo is Rubels aan de blessure gekomen.
Heb wel begrepen dat ze hem voldoende tijd hebben gegund om weer helemaal terug te komen.....dat kun je ook niet van iedereen zeggen toch?
Van wanneer is de update Marika?
obiwan schreef:wat een mooi hoofdje heeft hij zeg!
. Ben ook wel een beetje trots op m hoor!