Ze is wel heel erg nerveus zelf, een echte stresskip en ook moeilijk te rijden, alleen haar nakomelingen van Lancet en Biotop hebben dit karakter totaal niet en ook de nakomelingen van de Lancet (een Osmium en 2 007's) hebben dit karakter ook helemaal niet.
Ik weet dat ik met Houston wel eens een heel pittig beestje zou kunnen krijgen, maar aangezien haar nakomelingen haar karakter niet meegekregen hebben lijkt het me wel kunnen. Ik rij ook een Houston x Samber en die is ook erg moeilijk, maar toch is dat wel een beetje het karakter wat ik zoek. Zolang je weet hoe je er mee om moet gaan zijn het erg fijne beesten die bovendien net dat beetje extra uitdrukking hebben in beweging en uitstraling.
Zouden jullie Houston ook op haar durven zetten of vinden jullie het toch riskant dat het karakter van de merrie toch wel doorgegeven zal worden?
Qua exterieur en beweging past Houston echt wel bij haar, daar heb ik met meerdere mensen over gesproken, of is er iemand die denkt dat dat wel eens tegen zou kunnen vallen? Laat het me dan gerust weten!
Dat het een pittig beestje wordt vind ik echt niet erg, juist een voordeel maar ik hoef ook niet zo een draak als Van the man of Du Moulin op stal te hebben hoor haha
)
) maarja over de afstammelingen is nog niks bekend dus met housten zelf heb je meer zekerheid!!
bloed, en ik heb niet het gevoel dat dat goed bij je merrie zal passen