Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eliene schreef:Een heel andere hengst, maar mss wel iets waar je zelf nog niet aan gedacht had: Koss. Een Gelderse keurhengst die zelf Z2 dressuur (en Z-startgerechtigd springen) is en al diverse nakomelingen heeft die het goed doen in de dressuur (o.a. zijn ggk zoon Parcival, loopt nu Prix St. Georges). Gezien Bariques afstamming en lieve karakter mss best een mooie combinatie. En dus niet alleen omdat ik er dit jaar een mooi veulen van heb gekregen!![]()

Basvdv schreef:Dat zal een lekkere olifant worden..
Merrie is niet verkeerd, je moet een hengst aanparen die wel een scheutje bloed toevoegt.
Albert schreef:Ga je voor Koss, wil ik optie op veulen.
Jazz geeft heel mooie veulens op massale merries, maar hou wel rekening met het karakter. was de merrie altijd al braaf, dan is het een goede keuze.
En niks grijs met slurfje...
(En Eliene is qua zwaarte zeker niet minder dan Barique.)

Het is een Gelders paard dus die rug is wat langer dan bij doorsnee rijpaarden... Ze zal allicht wat korter worden dan haar moeder door de invloed van haar vader. Eliene doet trouwens nog steeds moeiteloos Z2-oefeningen dus ik verwacht geen problemen.