Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ladyzwien schreef:nou in mijn profiel staan wel leuke foto';s en die mag je gebruiken hoor! ook zijn er vandaag zeer mooie stand en hoofdfoto's gemaakt op de heide maar die zet ik hier dan wel neer.
mars is een 11 jarige kwpn ruin, met als afstammeling haarlem x nooitgedacht.

Je mag kiezen 
Shotime schreef:Voor quarters, kijk in mijn profielJe mag kiezen
Namen staan erbij.
ehm fotograaf: de eerste 2 door Vanessa Stienen, jessiejanes
hier op bokt, de 3e weet ik eigenlijk niet meer, en de rest door mij.

) SnelleMarz schreef:Je doet je pws samen met Spirit toch?
Als je wil mag je mijn foto's ook gebruiken, ik weet niet welke foto's 't geschikst zijn.
In mijn profiel staan foto's van mijn KWPN, Dressuurgefokte merrie.
Zeg maar (via pb) welke je wil hebben in 't groot & ik zal ze naar je mailen met de naam van de fotograaf erbij.
Zodra ik thuis ben zal ik ook nog kijken of ik andere geschikte foto's heb die niet in mijn profiel staan. (zit nu namelijk op school)

SANEX schreef:Ik heb geen sportpaard, maar wel een shetlander die net zo hard moet werken als een sportknol..
Als je er wat aan hebt moet je maar roepen, heb dan zat foto's voor je

Shotime schreef:hmmm, geen duidelijke jammergenoeg. eventjes kijken vanavond

Neonlight schreef:Deze foto's van de hackney's zijn zo even de enige online foto's die ik zelf gemaakt heb of heb laten maken met mijn toestel. Foto's uit mijn profiel mogen niet gebruikt worden, daar zit zeker copywright op.![]()
Als je meer foto's van hackney's wilt hebben, pb me maar, ik heb een stal vol kleine maat staan.
Maar ik heb een pb gestuurd.

Annabelle schreef:SANEX schreef:Ik heb geen sportpaard, maar wel een shetlander die net zo hard moet werken als een sportknol..
Als je er wat aan hebt moet je maar roepen, heb dan zat foto's voor je
Nou ik ben benieuwd hoor
Alle foto's vind ik leuk en ik ga zo veel mogelijk gebruiken!
Ik vind Shetjes trouwens heel erg cool
Faniek schreef:
SANEX schreef:
Oke dan, ik zal morgen even wat voor je plaatsen hier.
Over hackneys gesproken, heb nog een heleboel hackneyfoto's van het ch hier afgelopen jaren, heb je daar wat aan ?
Glossi schreef:In mijn profiel staan wel IJslanders als je daar foto's van kan gebruiken mag je ze er wel uithalen