Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elisa2 schreef:Nou van Jacardo vooral dat hij lompe paarden in de omgang bracht.Verder vaak grof gebouwd,wel eerlijke paarden.
Uniform,mooie paarden beetje klassieke types,niet heel erg bijzondere bewegingen.
vivian001 schreef:Elisa2 schreef:Nou van Jacardo vooral dat hij lompe paarden in de omgang bracht.Verder vaak grof gebouwd,wel eerlijke paarden.
Uniform,mooie paarden beetje klassieke types,niet heel erg bijzondere bewegingen.
Jacardo nafok grof gebouwd??? Heb zelf een Jacardo x Candy Boy merrie gehad. Zeer fijn in omgang en chique type. Ken meerdere Jacardo's en zijn fijne sportpaarden en ook mooie bouw. Zeker niet grof. Veel nafok is er helaas niet. Zoals je leest, ik ben Jacardofan.
vivian001 schreef:Elisa2 schreef:Nou van Jacardo vooral dat hij lompe paarden in de omgang bracht.Verder vaak grof gebouwd,wel eerlijke paarden.
Jacardo nafok grof gebouwd??? Heb zelf een Jacardo x Candy Boy merrie gehad. Zeer fijn in omgang en chique type. Ken meerdere Jacardo's en zijn fijne sportpaarden en ook mooie bouw. Zeker niet grof. Veel nafok is er helaas niet. Zoals je leest, ik ben Jacardofan.

tomcat701 schreef:En nog een bewegingsfoto.
Elisa2 schreef:Dat is wel een mooi beestje Vivian,die Jacardo's die ik tegen gekomen ben die waren wel allemaal grof gebouwd,waren er een stuk of 4.Maar zal ook wel grotendeels met de moeder te maken hebben.
Mieke schreef:Ik heb een Jacardo x Uniform ruin gekend, die was toen een jaar of twee geloof ik. Zal nu een jaar of zes zijn. Was toen al erg groot, heb hem sindsdien niet meer gezien. Was een lief dier en een schimmel.
boemel schreef:Ja klopt, maar dit geldt alleen voor alle directe nakomelingen.
Uniform is niet de vader van je paard, dus kan hij heel goed een andere kleur hebben.