Hier wordt het zeer waarschijnlijk voor de beide merrie's Maxolo de Mes Amis.
Ik weet niet of er al een topic over is, en of het mag, maar ben erg benieuwd naar jullie keuze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar ik twijfel nog wat
Als dan kies ik Bro voor Tinkerbell. Voor Angel staat mijn keuze al wel erg vast.
(maar ik doe toch lekker mijn eigen zin
) 
)
Soxje schreef:Dat zijn wel twee hééél andere types
Toch, Lonneke?
Mariska_28 schreef:Tja, ik heb de luxe dat ik op loopafstand een paar van de mooiste hengsten van Nederland heb staan.. (Al zeg ik het zelf)
Ciara is nu dragend van Thunder, en volgend jaar wil ik haar hoogswaarschijnlijk door Rocky Mountain laten dekken. Katinka is nu voor de 3e keer dragend van O`Malley, en hoogstwaarschijnlijk wordt het de volgende keer weer O`Malley. Ik ben zelf namelijk erg te spreken over die combi, mooi zwaar en echt grooooot (net Dipsy weer eens gemeten, en ze is nu met 19 maanden al 1.54 hoog).
stopt dat ook ergens? Pellie schreef:Mariska_28 schreef:Tja, ik heb de luxe dat ik op loopafstand een paar van de mooiste hengsten van Nederland heb staan.. (Al zeg ik het zelf)
Ciara is nu dragend van Thunder, en volgend jaar wil ik haar hoogswaarschijnlijk door Rocky Mountain laten dekken. Katinka is nu voor de 3e keer dragend van O`Malley, en hoogstwaarschijnlijk wordt het de volgende keer weer O`Malley. Ik ben zelf namelijk erg te spreken over die combi, mooi zwaar en echt grooooot (net Dipsy weer eens gemeten, en ze is nu met 19 maanden al 1.54 hoog).
kanonnen mariska...stopt dat ook ergens?
snowdon schreef:O'Malley is groter als Drum overigens...
Maarre dan nog, niets geks aan als men twee totaal verschillende hengsten mooi/leuk vindt? Of twee typen leuk/mooi vindt...
Overigens is het in het geval van irish_lady toch echt een keuze voor Drum, ipv Raven, voor haar merrie. Maar vind ze persoonlijk Raven ook erg leukToch, Lonneke?
Het is dus maar net hoe je iets schrijft en hoe iemand het leest...