Ik ben benieuwd naar nakomelingen van deze hengsten en hun moederlijn en eigen prestaties. Graag ook foto's
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
minnie_muis schreef:Een meisje wat bij mij in de klas zat heeft een Nourejev. Maar die gaat super! ze zit nu net in de L1 en haalt nog boven de 170! Ik heb geen foto's maar het is een vos!
trowing schreef:op de stal waar ik stage loop staat een nourejev merrie het is een vos . op de stal waar ik werk hebben meerdere nourejeven gestaan ik vond ze allemaal kwa exterieur te kort komen maar wel hele ruime gangen ik heb ook nog steeds geen enkele nourejev gezien die groter was dan 162cm. ik zal kijken of ik een foto kan maken of vinden van 1 van deze paardjes
kimberley12 schreef:nourejev dekt ook niet veel
Desire schreef:Hey,
Ik ben benieuwd naar nakomelingen van deze hengsten en hun moederlijn en eigen prestaties. Graag ook foto's
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Sjappie schreef:Tijdens de pavo-selectie in Dronten heb ik een heel leuke Norway zien lopen, een schimmeltje, Norway x Pion, mocht ook naar Ermelo.
annereijne schreef:Het duurde even, maar ik het het gevraagd aan mijn vader, het paard is verkocht als veulentje naar een paar meiden uit Brabant, wij hebben er verder niks meer van gehoord. Het was een groot veulen, correct gebouwd, goed bewegen maar niet heel speciaal.
Norway is een correct en mooi paard maar is nooit doorgebroken in de sport, dus heeft de verwachtingen niet waargemaakt daarom wordt er ook niet meer veel meegedekt en hoor je er niks meer van.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Venetia schreef:annereijne schreef:Het duurde even, maar ik het het gevraagd aan mijn vader, het paard is verkocht als veulentje naar een paar meiden uit Brabant, wij hebben er verder niks meer van gehoord. Het was een groot veulen, correct gebouwd, goed bewegen maar niet heel speciaal.
Norway is een correct en mooi paard maar is nooit doorgebroken in de sport, dus heeft de verwachtingen niet waargemaakt daarom wordt er ook niet meer veel meegedekt en hoor je er niks meer van.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Misschien is het je niet opgevallen maar Norway heeft veel gewonnen in de sport. Hij loopt onder Kirsten Beckers. Wellicht is hij nu geblesseerd maar tot voor kort was hij een bekende naam in de ZZGP rubrieken. Evenals Nourejev overigens. Hij is bovendien nog niet erg oud dus dat hij nog niet in de GP loopt is ook niet heel verwonderlijk.
pretty_lover schreef:ik heb een nakomeling van nourejev..ik zal morgen foto's maken. dan kunnen jullie haar zien.
ze is 3 jaar,best onrustig maar supper gangen.
maar ze was toch 4 jaar??? of niet?? huh... nou weet ik het niet meer
kippiej schreef:pretty_lover schreef:ik heb een nakomeling van nourejev..ik zal morgen foto's maken. dan kunnen jullie haar zien.
ze is 3 jaar,best onrustig maar supper gangen.
jaaa!maar ze was toch 4 jaar??? of niet?? huh... nou weet ik het niet meer