Karakterologisch zou zo'n hengst een probleemje op kunnen leveren..

Wie kent dit mooie dier (persoonlijk)? Graag reacties!
En wat is verder jullie mening, fokken en gokken op toch een fijn karakter??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zo teel ik ook iets in op Pion en Amor.
. Karakter is juist het kneedbare ding waar je zelf nog inspraak in hebt, in tegenstelling tot beweging en exterieur.
. 
Suzanne F. schreef:Ik dek mijn Gribaldi x Balzflug x Pion x Amor ermee dus praat me niet over karakter he???Zo teel ik ook iets in op Pion en Amor.
sandradeboer schreef:Wowh, wat ben ik gecharmeerd van die Valdez!!
Citaat:Suzanne F:Ik dek mijn Gribaldi x Balzflug x Pion x Amor ermee dus praat me niet over karakter he??? Zo teel ik ook iets in op Pion en Amor.
Suzanne F. schreef:Ik dek mijn Gribaldi x Balzflug x Pion x Amor ermee dus praat me niet over karakter he???Zo teel ik ook iets in op Pion en Amor.
sandradeboer schreef:Wowh, wat ben ik gecharmeerd van die Valdez!!
Maar je moet zelf dus nagaan of jij met hete paarden overweg kunt, als je dat kunt dan zie ik geen probleem!
) CGJ12 schreef:Niks erger dan trapzakken........ (tenzij je een paard rijdt voor je lijn natuurlijk......)
CGJ12 schreef:Zowel Houston als Jazz geven ijverige paarden. En als deze dat vererft is dat een groot pluspunt.
Niks erger dan trapzakken........ (tenzij je een paard rijdt voor je lijn natuurlijk......)
CGJ12 schreef:Niks erger dan trapzakken........ (tenzij je een paard rijdt voor je lijn natuurlijk......)
Fokker79 schreef:
Onder het mom van : "laat een ander er maar mee verongelukken" zou ik hem aan mij laten voorbijgaan.
Pukpaleisje schreef:Citaat:Suzanne F:Ik dek mijn Gribaldi x Balzflug x Pion x Amor ermee dus praat me niet over karakter he??? Zo teel ik ook iets in op Pion en Amor.
Probeert Joop, je niet naar de Krack C x Jazz te praten, is langer gelijnd en veel elastischer, vindt Houston wel erg stoer en strak (maar ook wel sterk)