Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Een vos wordt NOOIT een bruine.
Een vos wordt NOOIT een bruine.[/quote]xafir schreef:koffievos misschien?
Merilyn schreef:Ik heb een zwarte afstammeling gehad helaas verdronken in de opfok. een Royal Dance X Ferro X Pericles. de moeder is nog van iemand op bokt. weet alleen even de boktnaam niet uit mijn hoofd. Ik zal een foto proberen te zoeken.
Sjappie schreef:Merilyn schreef:Ik heb een zwarte afstammeling gehad helaas verdronken in de opfok. een Royal Dance X Ferro X Pericles. de moeder is nog van iemand op bokt. weet alleen even de boktnaam niet uit mijn hoofd. Ik zal een foto proberen te zoeken.
Ik dacht Sponsje83...
Mansolein schreef:
ja dat is het zeker, maar vos is het niet. Het word wat moeilijk te zien want hij komt flink in de vacht. Even de lente afwachten dus maar.
Ilindra schreef:Mansolein schreef:
ja dat is het zeker, maar vos is het niet. Het word wat moeilijk te zien want hij komt flink in de vacht. Even de lente afwachten dus maar.
Of hij bruin of vos is ligt niet aan de vachtkleur maar aan de kleur van de manen en staart, een bruine heeft zwarte manen en een zwarte staart.......
Sjappie schreef:Dat wordt een bruintje, kan toch niet anders? Beentjes zijn al zwart. Maar kan ie niet zilverappelbruin zijn? Soms lijkt dat wel een beetje op een vos.