Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

NikitaGoGo schreef:Maar als ik Maxolo als enige paardje had, dan liet ik hem denk ik wel castreren, is toch makkelijker dan. Maar hij blijft gewoon hengst hoor, want ik gebruik hem zelf als dekhengst.
En velen met mij denk ik!
knolliepower schreef:ik vraag me af of het paard er zelf gelukkig van word, bij ons worden ze altijd gecrastreerd omdat ze anders niet met anderen in de wei kunnen, dus de hele dag op stal moeten staan etc.
Tinkermuts schreef:knolliepower schreef:ik vraag me af of het paard er zelf gelukkig van word, bij ons worden ze altijd gecrastreerd omdat ze anders niet met anderen in de wei kunnen, dus de hele dag op stal moeten staan etc.
Als je goed leest dan zegt ze dat ze hem hengst wil houden om haar merries mee te dekken, en de meeste die hier wat geschreven hebben zijn in het bezit v/e dekhengst, en dat dekken gaat wat moeilijk als ze geen ballen meer hebben
knolliepower schreef:ik vraag me af of het paard er zelf gelukkig van word, bij ons worden ze altijd gecrastreerd omdat ze anders niet met anderen in de wei kunnen, dus de hele dag op stal moeten staan etc.

)