Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

supersambo schreef:eentje die goed kan bewegen met een heel sterk achterbeen en dan ging nog liever op zoek naar een andere hengst
supersambo schreef:ik zou het niet weten, heb er nog niks van gezien. Maar zo als ik hem zag zal ie niet echt heel erg gaan vergroten. Maar ik snap echt niet waarom je met deze hengst zou willen dekken
, maar die Stedinger heeft wel wat, vond ik al vanaf het begin en wat ik gezien heb op filmpjes van veulens van hem, beviel mij wel.

Scara schreef:Heb van dit jaar een veulen van Stedinger uit een Wisconsin merrie, is echt een goed, groot veulen en kan zeker lopen.
Heb 2 jaar geleden Stedinger zien lopen op de Havikerwaard en voor een 3-jarige liep hij toen zeker niet slecht, hij kon mij toen in ieder geval wel bekoren. Hoe hij het in de tussentijd heeft gedaan weet ik eigenlijk niet.
supersambo schreef:ik heb hem zien lopen, was om te huilen

terorita schreef:
geen verkeerd veulen dacht ik zo
redje schreef:heej,,heej,,
wij willen heel graag een veulen van stededinger..
maar ik zou graag wat nakomelingen zien van hem...zijn er hier mssn mensen die dat hebben..
zow jah zouden diej dan fotows willen plaatsen zou ik wel leuk vinden..
groetjes.. redje
zwitsal11 schreef:redje schreef:heej,,heej,,
wij willen heel graag een veulen van stededinger..
maar ik zou graag wat nakomelingen zien van hem...zijn er hier mssn mensen die dat hebben..
zow jah zouden diej dan fotows willen plaatsen zou ik wel leuk vinden..
groetjes.. redje
wij hebben een super mooi veueln van stedinger en weer drachtig er van en we hebben een nourejev merrie is echt een super veulen