Daar was ik weer!
alweer een tijdje niet zoveel van mij laten horen, het was echt druk druk druk!
Nou, wat ik toch heb meegemaakt vandaag, werkelijk waar ik snapte er niets van.
ik zal jullie even de dag laten zien hoe het ging:
allereerst na een lekker ontbijtje werdt ik samen met mamma op de foto gezet. was best gezellig
eerst met de grote baas, en toen met mijn favoriete baasje
nadat ik dacht dat dit gezellige samenzijn gewoon voor de lol was werden we uit de stal gehaald.
Fijn! lekker in de wei!! maar nee, we gingen richting dat rijdende stalgeval?
even wachten tot mamma erin ging...
en toen mocht ik
natuurlijk ging ik er weer superbraaf in, tsss denk je nou echt dat zo'n volleerd bokt cursist als ik een trailer eng vind?
zo stond ik er in het ebin in,maar na aankomst bij die rare stal stond ik ineens aan mamma's kant achterste voren
ben nog steeds een ware goochelaar
en nu bokt vriendjes en vrieninnetjes, kwam het ergste. ik werdt uit de rijdende stal gehaald, en mamma bleef achter.
ik ging naar een rare stal vol met andere tinker baby's en andere paarden baby's.
eerst liet ik zien dat ik niet bang was, maar toen het baasje na 30 minuten even kwam kijken en fotograferen, trof ze mij zo aan:
goed kijken
mijn schijnbaar nieuwe onderkomen met buren.
en dit is mijn nieuwe veeeel kleinere Tinker speelmaatje. heb haar uiteraard eerst volledig weggemept en geschopt, dus ze is een beetje bang voor mij. belachelijk he
Hier kwam ik er net achter dat mijn baasje er gelukkig was!!!
BAASJE!!!!!
BAASJE haal mij hier weg!!!!! echt, ze luisterde gewoon niet bokt vriendjes van mij. ze bleven maar stom praten en een beetje kriebelen.
toen kreeg ik een idee!natuurlijk! als ik nou eens heeeeel hard heen en weer ga rennen!
mmm dat werkte ook al niet, want het baasje was ineens weg, en toen was ik helemaal alleen. maar ik ben dapper, en ga gewoon proberen om dat te blijven,zodat mijn baasje trots op mij is!
Mijn mamma was ook erg dapper, die ging alleen terug naar huis en mocht voor het eerst sinds 6 maanden weer in de grote wei met haar vriendjes
Arwenloos
en in de grote wei met gelijk Cezanne en Choice erachteraan.
zucht.. krijgt een dame nou nooit rust? eerst die koter, ben ik daar vanaf, krijg ik deze 2 achter mij aan...
Ljostar ziet het als Fjorden man niet zitten om achter de dames aan te rennen

heej verrek! ik ben verlost van die koter van mij!! FREEDOM!!!!! VRIJHEID!!!! HERE I COME!!
nou, jongens en meisjes, hierbij dus de aller allerlaatste Arwen's adventures, volgend jaar kom ik natuurlijk wel terug, maar niet meer op kraamstal, want ik ben nu officieel geen veulentje meer.
hoop dat jullie al mijn avonturen leuk vonden, en dat jullie op mij stemmen bij de merrieveulen verkiezing

byebye!!!
PS: dank je wel Pien voor het helpen vandaag

Ze zien er trouwens goed uit